Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(25) Půjčeno:25x 
BK
1. vyd.
Praha : Grada, 2005
108 s. : il.

objednat
ISBN 80-247-1222-9 (brož.)
Poradce pro praxi
němčina
Přeloženo z němčiny
Bibliografie na s. 107-108
Komunikace sociální - příručky
Vyjednávání - příručky
000113147
O autorce ...9 // Předmluva ...11 // 1. kapitola - Analyzujeme a připravujeme rozhovory ...13 // 1.1 Čím jsou rozhovory ovlivňovány ...15 // Rozhovor jako prostor pro jednání ...15 // Co ovlivňuje rozhovor? ...15 // - 1.2 Uvědomte si svou roli v rozhovoru ...16 // Symetrické a asymetrické rozhovory ...17 // 1.3 Vyhodnocení vztahu k partnerovi v rozhovoru vede k úspěchu ...18 // Ujasněte si své pocity ...19 // Jak tedy budovat vztah s partnery v rozhovorech? ...19 // 1.4 Vliv faktorů místa a času ...21 // Prostředí a doba mohou mít na rozhovor jak pozitivní, // tak i negativní vliv ...22 // 1.5 Ujasněte si a analyzujte motivy a cíle rozhovoru ...23 // Definujte své cíle pro rozhovor ...24 // 1.6 Návod pro přípravu na rozhovor ...27 // 2. kapitola - Aktivní utváření rozhovorů ...29 // 2.1 Rozhovorovlivňujeme také správným nasloucháním ...31 // Přednosti pozorného naslouchání ...31 // Naslouchání - oč tu vlastně běží? ...32 // Odložení rozhovoru ...33 // 2.2 Vzájemné porozumění zajišťujeme i vhodným // parafrázováním ...33 // Přínos parafrázování pro aktivní vedení rozhovorů ...34 // Parafrázování - na čem záleží, co je rozhodující? ...36 // 2.3 Komunikujte jasně a zřetelně ...38 // Člověk by měl mít jasno sám v sobě ...38 // Umění úspěšné komunikace // Vystříhejte se jednání v časové tísni! ...41 // Formulujte jasně ...42 // 2.4 Ptejte se cílevědomě a promyšleně ...44 // Otázky otevřené a uzavřené ...44 // Typy otázek a jejich použití ...46 // 2.5 Přesvědčujte argumenty ...49 // Jak důležité jsou pocity ...50 // Argumentujte adresně ...52 // Druhy argumentů ...52 // Jak zacházet s cizími argumenty ...57 // 2.6 Do formulací promítejte svou osobnost ...59 // Přednosti formulací osobního rázu ...59 //
Oč jde při formulaci osobního charakteru ...61 // 2.7 V řízení rozhovorů se uplatňuje i metakomunikace ...62 // Komunikace v jiné rovině ...62 // 3. kapitola - Řeč těla v rozhovoru ...65 // 3.1 Význam vnějšího vzhledu jednajících osob ...67 // První dojem se vtiskne do paměti ...67 // Jak posoudíte své působení a cílevědomě ho použijete ...68 // 3.2 Co vidíme ...70 // Jak chápeme to, co vidíme a slyšíme ...70 // Tělo jako vyjadřovací prostředek ...71 // Uvědomujte si patřičně své vyjadřovací možnosti a účinně je využívejte ...73 // Prezentujete se už svým postojem ...74 // Dívejte se svému protějšku do očí ...75 // Gestikulace rukama a nohama ...76 // Mimika - co nám ukazuje obličej ...77 // 3.3 Co slyšíme ...78 // Jak působí váš hlas ...79 // Artikulujte jasně a zřetelně ...79 // Melodie řeči ...80 // Správná síla hlasu ...81 // Správné tempo řeči ...83 // Co dělat, když se vyskytnou problémy ...84 // 3.4 Muži a ženy ...84 // O mužích, kteří naslouchají, a o ženách, které elegantně parkují ...85 // Komunikují muži jinak než ženy? ...85 // Komunikace a sociální role ...85 // Komunikace v zaměstnání ...86 // 4. kapitola - Obtížné situace v rozhovorech a jak je zvládat ...89 // 4.1 Strategie pro očekávané problematické rozhovory ...91 // 4.2 Nedorozuměpí - nic neobvyklého ...92 // Jeden výrok - čtyři poselství ...93 // Jeden výrok - čtyři možnosti jeho pochopení ...94 // 4.3 Moment vznětlivosti a jiných vypjatých citových projevů..95 // Hněv a vztek ...96 // Zklamání, uraženost, zarmoucenost ...99 // Strach a obavy ...101 // 4.4 Osobní útoky ...102 // Reagujte na provokace suverénně ...102 // 4.5 Na čem doopravdy záleží ...105 // Knihy z edice Poradce pro praxi ...107

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC