Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 08.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(10.8) Půjčeno:43x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2003
152 s.

objednat
ISBN 80-247-0530-3 (brož.)
Psychologie pro každého
Další názvový údaj z obálky: cesta k úspěchu, sebepoznání, psychologické testy, sebejistota a pozitivní přístup, osobní image
Obsahuje úvod
Bibliografie: s. 151-152
Komunikace sociální - příručky
Vyjednávání - příručky
000114165
K // OBSAH // ÚVODEM ...9 // I. UMĚNÍ JEDNAT S LIDMI - KLÍČ K ÚSPĚCHU...11 // II. SEBEPOZNÁNÍ A ZDROJE POZNÁNÍ SEBE SAMA ... 15 // Některé ze zajímavých zdrojů...16 // Jak se vidím já sám...16 // Autoportrét...17 // Jak mne vidí okolí (druzí lidé)...19 // III. HODNOTÍCÍ ŠKÁLY...20 // Příklad hodnotící škály...21 // Pořadová škála...21 // Příklad sledovaných vlastností a stanovení pořadí...22 // Vynucené rozdělení...22 // IV. POROVNÁNÍ S NÁROKY STUDIA, PRACOVNÍHO MÍSTA ČI PRACOVNÍ POZICE...24 // Nároky pracovního místa...24 // Sebehodnocení...25 // Váš názor...26 // Srovnání výkonů...27 // V. PSYCHOLOGICKÉ TESTY...32 // První zdroj sebepoznání - jak se vidím já sám...35 // Klasická Hippokratova typologie...38 // Charakteristické rysy jednotlivých typů...41 // Další možnost poznání sebe sama - jak nás vidí test...42 // Třetí pramen poznatků-jak nás hodnotí druzí lidé...43 // VI. TYP A INDIVIDUALITA...45 // Doplňující test...45 // VII. SEBEJISTOTA A POZITIVNÍ PŘÍSTUP...48 // Princip Garcia aneb Buďme samostatní a veďme druhé // k samostatnosti!...49 // Pozitivní myšlení...53 // Řekněte to pozitivně!...55 // i 5 I // K // Periferní teorie emocí... 59 // Pygmalion efekt... 60 // Proměna Jeana Valjeana... 61 // Projekce... 63 // VIII. OSOBNÍ IMAGE...65 // Uvědomělá tvorba prvního dojmu... 69 // Image a sociální percepce... 70 // Dvě chyby, které mohou pomáhat i
škodit... 71 // Haló-efekt... 71 // Figura a pozadí čili chyba prostředí... 71 // Tvorba osobní image... 73 // Ze společenského katechismu Gutha-Jarkovského... 77 // IX. ZNALOST LIDÍ A JEJICH POVAH...80 // Struktura osobnosti... 82 // Intuice a empatie... 82 // Jak cvičit odhad a intuici... 89 // Jak prověřit svoji intuici... 90 // Motivy a stimuly... 94 // Peníze, peníze, peníze... 95 // Pyramida Abrahama Maslowa... 97 // Základní biologické potřeby... 98 // Potřeba bezpečí a jistoty... 99 // Sounáležitost, akceptace (sociální potřeby)... 99 // Uznání, ocenění (ego potřeby)... 99 // Seberealizace, tvořivý osobní rozvoj...100 // Co chci nejvíce aneb Nelze mít vše...101 // Nepeněžní stimuly...104 // Aspirační úroveň...105 // Schopnosti...106 // Autoportrét schopností...107 // Kreativita - tvořivé myšlení...108 // Charakterové rysy...112 // Malé zamyšlení nad hodnotami...115 // Aspirační úroveň a osobní cíle...116 // Možné zdroje informací o člověku...117 // X. RÉTORICKÉ A PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI...118 // Obsah sdělení...119 // Úvod řeči...121 // 16 i // Stať - vlastní obsah řeči Resumé... // 3 // 121 // 123 // Příklad résumé...124 // Forma sdělení...124 // Co oceňujeme a co nám vadí...125 // Časté chyby...125 // Podstatné myšlenky textu...129 // XI. SDĚLENÍ BEZE SLOV - ŘEČ TĚLA...132 // Co vše náleží k řeči těla...137 // Co oceňujeme a co nám vadí...138 // XII. PREZENTAČNÍ
TECHNIKA A POMŮCKY...144 // S papírem, či bez papíru?...144 // Písemný materiál pro posluchače...146 // Tabule a flipchart...146 // Zpětný projektor...148 // Příprava na vystoupení...148 // Závěrem klíčová slova...150 // DOPORUČENÁ LITERATURA...151 // 7

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC