Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 15.01.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
EB
1. vyd.
Praha : Grada, 2004
159 s.
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-6261-6 (online ; pdf)
ISBN 80-247-0894-9 (brož.)
Manažer
Obsahuje bibliografii na s. 155-156 a rejstřík
Veletrhy - marketing - příručky
Výstavy - marketing - příručky
000115611
O autorkách ...9 // Předmluva ...11 // Úvodní slovo ...13 // 1. kapitola // Charakteristika veletrhů a výstav // 1.1 Veletrh jako nejstarší komunikační nástroj - od tržiště // po současnost // Jak můžeme charakterizovat výstavnictví // Malá exkurze do historie reklamy // Počátky výstavnictví // 1.2 Charakteristika a typy veletržních a výstavních akcí // Virtuální veletrhy // 1.3 Oborové členění veletrhů // 1.4 Efektivita veletržní a výstavní činnosti ve vztahu k ekonomice // Výdaje vystavovatelů // Struktura výdajů vystavovatelů a návštěvníků // Podpora proexportní politiky ve vztahu k veletrhům a výstavám // 1.5 Subjekty působící v oboru výstavnictví // 2. kapitola // Veletrh a marketingová komunikace - proč na veletrh ...37 // 2.1 Úloha veletrhů a výstav v marketingové komunikaci ...38 // Komunikační specifika veletrhů a výstav ...41 // 2.2 Smysl pořádání veletrhů ...42 // 2.3 Proč jít na veletrh ...43 // 2.4 Role veletrhu pro budování image firmy, produktu, značky.. 46 // Analýza image ...49 // Cíle výzkumu image ...50 // Metodika a základní postup ...50 // 2.5 Informační role veletrhu ...52 // 2.6 Role veletrhu v podpoře prodeje ...53 // 2.7 Pozice veletrhu jako lobbistického nástroje ...53 // Lobby a odborná sdružení ...54 // Politická lobby ...55 // Pořadatelé také lobbují u politiků ...55 // Veletrhy a výstavy // 3. kapitola // Příprava na veletrh ...57 // 3.1 Stanovení cílů účasti na veletrzích v rámci komunikační // strategie ...58 // Cíle pořadatelů výstav a veletrhů ...60 // Cíle odborných sdruženi a garantů ...61 // Cíle vystavovatelů ...62 // Cíle návštěvníků ...63 // Cíle zástupců médií ...64 // 3.2 Jak si vybrat vhodný veletrh nebo výstavu ...64 // Výběr výstavní plochy ...66 // Velikost výstavní plochy ...68 //
3.3 Harmonogram přípravy krok za krokem ...69 // Harmonogram přípravy a realizace účasti na veletrhu .. 69 // Výběr, návrh a stavba stánku ...74 // Podstata dobrého návrhu stánku ...79 // Prezentace a prosazování účasti na veletrhu ...83 // Likvidace expozic ...84 // Komunikace o účasti firmy na veletrhu ...87 // 4. kapitola // Doprovodný program - součást veletrhů a výstav ...91 // 4.1 Doprovodný program veletrhů jako součást marketingového komunikačního mixu ...92 // 4.2 Jak probíhá příprava doprovodného programu ...93 // 4.3 Témata a typy doprovodných programů ...95 // Témata - nosné pilíře doprovodného programu ...95 // Typy doprovodných programů ...96 // 5. kapitola // Veletrh skončil a co dál - výzkumy efektivity veletrhu // 5.1 Zdroje pro hodnocení efektivity účasti na veletrhu // 5.2 Vyhodnocení výsledků - co můžeme (musíme) hodnotit a udělat // Rady založené na praktických zkušenostech // 5.3 Jak a s kým komunikovat po skončení veletrhu // 5.4 Výzkumy efektivity veletrhů a výstav - jak hodnotit a co to // přináší // Výzkumy návštěvníků a vystavovatelů // Příklady výzkumů návštěvníků a vystavovatelů // Výzkumy zaměřené na analýzu veletrhu jako značky // nebo konkrétních veletržních akcí // Případová studie: Testování nového vizuálního stylu BVV ...Výzkumy realizované vystavovateli // Slovo závěrem ...127 // Přílohy ...131 // Subjekty působící v oboru výstavnictví ...133 // Výstavářské firmy - členove asociace výstavářských firem ...137 // Česká zastoupení zahraničních veletrhů ...143 // Společenstvo organizátorů veletržních a výstavních akcí ČR (SOVA ČR) ...146 // Asociace výstavářských firem (AVF) ...147 // Databáze výstav a veletrhů na českém trhu ...148 //
Údaje o auditovaných a neauditovaných akcích ...153 // EXPO IMA GE - soutěž o nejpůsobivější expozice ...153 // Literatura ...155 // Rejstřík ...157

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC