Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 09.12.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
VYRAZENO
1. vyd.
Brno : Unis, 2000
311 s. : il.

ISBN 80-86097-51-X (brož.)
Obsahuje úvod, rejstřík
Animace interaktivní - Macromedia Flash (software) - příručky
Macromedia Flash (software) - animace interaktiní - příručky
000116744
? // Macromedia FLASH // Obsah // ÚVOD 13 // TROCHA TEORIE 13 // ZÁKLADNÍ FUNKCE 13 // HISTORIE A SROVNÁNÍ S DIRECTOREM 15 // Jen málokdo přežil 15 // Nelehké rozhodováni 15 // 0 co vlastné jde . 15 // Vlastní práce 16 // Existují i výhody 17 // Zkušenosti jsou základ —17 // Různá Xtras 18 // Faktory ? úvaze 18 // Nejdříve testujte 18 // PRACOVNÍ PLOCHA 21 // MENU 26 // File 26 // Edit 27 // View _ 28 // Insert 28 // Modify 29 // Control 30 // Libraries 30 // Window 31 // HELP 31 // KRESLICÍ NÁSTROJE 33 // ARROW 33 // LASSO - 34 // LINE 34 // OVAL 36 // RECTANGLE 37 // PENCIL 38 // BRUSH 38 // INK BOTTLE 39 // PAINT BUCKET 39 // DROPPER 40 // ERASER 40 // ? // HAND 41 // MAGNIFIER 41 // TEXT 42 // KRESLENÍ A TEXT 45 // ČÁRY A KŘIVKY 45 // Kresleni a přeměny křivek 45 // Tvarování křivek 46 // Uchycení ? mřížce 47 // Vyrovnávání křivek 47 // OZNAČOVÁNÍ, VÝBĚR KŘIVEK A JEJICH ČÁSTÍ, PŘEMĚNA NA TVARY 48 // Označování a výběr křivek a jejich částí 48 // Přeměna křivek na tvary 49 // Lines to fills ( Linky Vyplnit) 49 // KRESLENÍ A EDITACE TVARU 50 // Kreslení tvaru 50 // Modifikace tvaru 51 // Označování a přeměna tvaru 51 // Deformace tvaru 52 // Přemalování tvaru násrojem štětec 52 // Používání nástroje guma (Erase) 53 // Přesouvání výběru 54 // Antialiasing (Potlačení roztřepení čar) 55 // Expand Shape (Zvětšit Tvar) 55 // Soften Edges (Změkčit Okraje) 56 // OPTIMALIZACE KŘIVEK
57 // Scale, Rotate (Měřítko, Rotace) 59 // Flip Vertical, Horizontal (Převrácení svislé a vodorovné) 61 // Group (Skupina) 62 // Duplicate (Duplikát) 63 // Align (Zarovnávání Objektu) 63 // BITMAPY 67 // NASTAVENÍ PREFERENCÍ 67 // IMPORT BITMAP 68 // OPTIMALIZACE BITMAP 70 // PRÁCE S BITMAPOU 73 // Break Apart (Rozbít oddělením) 73 // Magic Wand (Kouzelná hůlka) 74 // Transform Fill (Transformace přebarvení, výplně) 75 // Trace Bitmap (Trasování bitmapy) 77 // Macromedia FLASH // BARVY // SLOŽENÍ BAREV RGB // Hexadecimální čísla // WEB PALETA - PALETA BAREV PRO INTERNET NASTAVENÍ BAREV // Tvorba barev a gradientu Změna polohy gradientu Mícháni barev gradientu // TEXT // TEXTOVÉ OBJEKTY EDITOVATELNÉ TEXTOVÉ POLE // Ovládáni textového pole Ukazatel // Přesun mezi textovými poli Výběr a označování textu Kerning // PRÁCE S TEXTEM // SCÉNA // INSPECTORS (INSPEKTOŘI) // SYMBOLY TYPY SYMBOLŮ // Vytvoření symbolů Grafický symbol (Graphic) // Tlačítko (Button) // Filmový klip (Movie Clip) // Kopie symbolů Instance symbolů // Instance Properties grafického symbolu // KNIHOVNA // ANIMACE // TIMELINE // Druhy rámečků Stínování (Onion Skin) // Vrácení hrací hlavy // Výběr zobrazení rámečků v timeline // MENU TIMELINE // Změna pořadí symbolů v jedné vrstvě // 79 // 79 // 79 // 79 // 81 // 81 // 87 // 87 // 91 // 93 // 93 // 96 // 99 // 99 // 99 // 99 // 99 // 100 // 103 // 103 // 109 // 112 // 113 // 114
115 117 117 117 117 122 // 127 // 127 // 128 // 130 // 131 // 132 // 133 // 134 // ___? // Animace tweening motion 134 // Tweening motion (animace po křivce) 137 // ANIMACE SHAPE 142 // USMĚRŇOVÁNÍ ANIMACE POMOCÍ HINTŮ 144 // ANIMACE RÁM-RÁM (FRAME BY FRAME) 147 // VELIKOST ANIMACE 149 // VRSTVY 151 // Layer Properties 153 // Maskováni 154 // ZVUK 156 // Vkládání zvuku 158 // Editace zvuku 159 // FUNKCE - ACTIONSCRIPT 163 // UDÁLOSTI 163 // Události rámečkové (Frame Events) 163 // Události Myši (Mouse Events) 164 // Události na klávesnici (Keyboard Events) 166 // CÍLE (TARGETS) 166 // PROMĚNNÉ (VARIABLE) 168 // Hodnoty proměnných 169 // Stanovení hodnoty proměnných 170 // Aktualizace hodnoty proměnné 171 // Identifikace proměnné 172 // AKCE (ACTIONS) 172 // Práce s akcemi 172 // Go To (Jdi na) 175 // Play (Hraj) 178 // Stop 179 // Toggle High Quality (Spínač Vysoké Kvality) 179 // Stop All Sounds (Stop Všechny zvuky) 180 // Get URL (Dostat URL) 180 // FS Command (FS Příkaz) 182 // Load/Unload movie (Natáhni/Nenatáhni movie) 186 // Tell Target (Urči Cíl) 191 // Sledování více časových přímek a jejich cílování 192 // If Frame Is Loaded (Jestliže je rámeček natažen) 196 // On MouseEvent (Událost na myši) 197 // If (Jestliže) • 197 // Loop While (Smyčka pokud) 200 // Call (Volat) 203 // Macromedia FLASH // Voláni rámečku // Set Property (Nastavit vlastnost) // Dostání vlastnosti // Set Variable (Nastavit proměnnou)
// Duplicate/Remove Movie Clip (Duplikát/odstranění filmového klipu) // Drag Movie Clip (Táhni filmový klip) // Trace (Stopa) // Comment (Poznámka) // Použití výrazů a operátorů // Obecné operátory (General Operators) // Numerické operátory (Numeric Operators) // Znakové operátory (String Operators) // Logické operátory (Logical Operators) // POUŽITÍ FUNKCÍ // Obecné funkce (General Function) // Eval (Ohodnoť) // True (Pravda) // False (Nepravda) // Newline (Nový řádek) // Get Timer (Dostat časovač) // Numerické funkce (Numeric Function) // Int //  Random (Náhodný) // Řetězcové (textové) funkce (String Function) “ // Substring (Podřetězec) // Length (Délka) // Chr // Ord // Vlastnosti (Properties) // Get Property (Dostaň vlastnost) // _x // _? // .width (šířka) // .height (výška) // .rotation (rotace) // .target (cíl) // .name (jméno) // .uri // .xscale (x měřítko) // .yscale (y měřítko) // .currentframe (aktuální rámeček) // .totalframes (celkové rámečky) // .framesloaded (natažené rámečky) // .alpha // visible (viditelný) droptarget (pustit cíl) // 204 // 205 209 // 209 // 210 211 // 213 // 214 // 215 // 215 // 216 218 // 219 // 220 220 220 223 223 // 223 // 224 // 225 225 // 225 // 226 // 227 // 228 228 229 // 229 // 230 230 230 230 // 230 // 231 231 231 231 // 231 // 232 232 232 // 232 // 233 233 233 // ---? // Souhrnné vlastnosti (Global Properties) 234 // _highquality (vysoká kvalita) 234 // Jocusrect
(střed obdélníku) ??není to spiše "jde o vybraný obdélník“?? 234 // _soundbuftime 234 // Multibytové řetězcové funkce (Multibyte String Function) 235 // Speciální textové vlastnosti 235 // scroll 235 // maxscroll 235 // KONTROLA A TESTOVÁNÍ 237 // PROČ, KDY, CO A JAK TESTOVAT 237 // Kontrola v pracovním prostředí 237 // Co můžeme testovat a kontrolovat 237 // Co v autorském prostředí v žádném případě nelze testovat a kontrolovat 238 Kontrola v testovacím prostředí 238 // BANDWIDTH PROFILER 239 // OPTIMALIZACE SOUBORU 242 // Optimalizace bitmap 242 // Optimalizace zvuku 242 // Optimalizace vektoru 242 // PRELOADER 243 // PUBLIKOVÁNÍ 247 // FORMATS 247 // FLASH 248 // HTML 249 // GIF 256 // JPEG 259 // PNG 260 // QUICKTIME 262 // Projektory 264 // KONTROLA NASTAVENÍ 264 // EXPORT MOVIE, IMAGE 265 // HTML A FLASH 271 // TAG <OBJECT> 272 // PRVKY TAGU OBJECT 273 // MOVIE 273 // CLASSID 273 // CODEBASE 274 // ID 274 // WMODE 274 // TAG <EMBED> 275 // ? // Macromedia FLASH // PRVKY TAGU EMBED SRC // PLUGINSPAGE // NAME // SWLIVECONNECT // SPOLEČNÉ PRVKY TAGU OBJECT A EMBED WIDTH HEIGHT PLAY LOOP QUALITY BGCOLOR SCALE SALIGN BASE MENU // TEMPLATE - Šablony // UKÁZKY // ANIMACE KLIPU PO NAJETÍ MYŠÍ // ANIMACE KLIPU PO NAJETÍ MYŠÍ S POPISKEM NA TLAČÍTKU // ANIMACE KLIPU PO NAJETÍ MYŠÍ S POPISKEM NA PŘEDEM URČENÉM MISTE // PŘÍJEZD A ODJEZD TEXTU PO NAJETÍ MYŠÍ NA TLAČÍTKO DUPLIKOVÁNÍ FILMOVÉHO KLIPU DO NÁHODNÝCH POZIC
// 275 // 275 // 275 // 276 276 276 // 276 // 277 // 277 // 278 // 278 // 279 // 279 // 280 281 282 282 // 291 // 291 // 291 // 292 // 294 // 295 // MACROMEDIA FLASH 5 // 297 // REJSTRIK // 307

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC