Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 11.03.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(26) Půjčeno:52x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Portál, 2003
159 s. : il.

objednat
ISBN 80-7178-815-5 (brož.)
Step by step
Obsahuje černobílé fotografie
Bibliografie na s. 159
Výchova předškolní - programy vzdělávací - příručky
000121997
Obsah // Začít spolu ... 7 // 1 Historie programu Začít spolu v České republice... 9 // 2 Východiska programu Zač/f spo/t/... 11 // Teoretická východiska ... 11 // Hlavní cíle programu Začít spolu v kompetencích dítěte... 16 // Hlavní záměry programu Začít spolu... 17 // 3 Den v mateřské škole s programem Začít spolu... 19 // Příchod dětí a ranní úkol... 20 // Volné hry a činnosti v centrech aktivit... 21 // Ranní kruh... 21 // Tělovýchovná chvilka... 24 // Hry a činnosti na dané téma v centrech aktivit... 26 // Hodnotící kruh... 28 // Pobyt venku... 28 // Hygiena, příprava na stolování, oběd... 29 // Odpolední odpočinek - spánek a jeho alternativy... 30 // Odpolední hry a činnost do odchodu dětí domů... 31 // Přechody mezi činnostmi... 31 // 4 Podnětné prostředí a centra aktivit... 33 // Centra aktivit... 33 // Domácnost... 36 // Ateliér...,... 37 // Dílna... 39 // Knihy a písmena... 41 // Dramatika... 43 // Pokusy a objevy... 46 // Kostky ... 48 // Manipulační a stolní hry... 49 // Voda - písek... 51 // Hudba... 53 // Školní zahrada... 55 // Vycházky a výlety... 59 // 5 // Začít spolu // 5 Tematické plánování a integrované učení činnostmi a hrou . 61 // Volba her a činností... 62 // Formální zápis tematických plánů a projektů... 64 // Příklad vytváření projektu ... 67 // Integrované učení hrou a činnostmi... 73 // 6 Individualizace... 77 // Některé oblasti, v nichž se děti
liší... 78 // Styly učení... 81 // Co musíme dělat, abychom opravdu individualizovali?... 82 // Pozorování... 83 // Individuální plán pro dítě ... 89 // Diferencovaná míra podpory dítěte dospělým... 92 // Kritéria individualizace podle Barbary Wolfové... 93 // Oregonská metoda hodnocení předškolních dětí... 97 // 7 Integrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami...103 // 1. Strategie pro fyzické zařazení...105 // 2. Strategie pro sociální zařazení...108 // 3. Strategie pro začlenění do procesu výuky...111 // 4. Strategie pro spolupráci s rodinou...117 // 8 Spolupráce s rodinou...121 // 9 Role učitele v programu Začít spolu ...129 // 10 Pracovní tým v programu Začít spolu ...131 // 11 Evaluace programu Začít spolu ...133 // 12 Systém vzdělávání v programu Začít spolu...141 // Ověření účinnosti programu Začít spolu...143 // Literatura...159 // 6
(OCoLC)53859692
cnb001279464

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC