Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 07.05.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(5) Půjčeno:5x 
BK
Praha : Ústav školských informací, 1990

objednat
ISBN 80-211-0060-5
000122783
Rekat.
Úvod 5 // I. NIZOZEMSKO - SOUČASNÁ REALITA A VÝVOJOVÉ TRENDY 7 // II. SOUČASNÝ NIZOZEMSKÝ VZDĚLÁVACÍ SYSTÉM // 1. Stručná charakteristika 10 // 2. Struktura vzdělávání 12 // 3. Specifické rysy vzdělávacího systému 14 // 4. Financování vzdělávání 15 // III. TRENDY A INOVACE KURIKULA // 1. Úvodní poznámka 17 // 2. Charakteristické rysy současného // kurikula v Nizozemsku 17 // 3. Trendy změn přístupů ke kurikulu 20 // 4. Priority základního a středního vzdělání 21 // 5. Inovace kurikula v předmětových oblastech 23 // 6. Reforma obsahu středoškolského vzdělávání 33 // IV. PEDAGOGICKÝ VÝZKUM // 1. Vývoj a obecné charakteristika současného // výzkumu 36 // 2. Institucionální báze 38 // 2.1 Specializované státní instituce 38 // 2.2 Pedagogický výzkum na univerzitách 40 // 3. Případová deskripce pedagogického výzkumu na vysokých školách 41 // 3.1 Katedra pedagogického výzkumu, univerzita v Utrechtu 41 // 3.2 Fakulta pedagogiky, univerzita v Twente 44 // 4. Koordinace pedagogického výzkumu a SVO 47 // 4.1 Jak vzniká výzkumný program? 48 // 4.2 Jak je hodnocena kvalita pedagogických výzkumů? 50 // 4.3 Informačně dokumentační činnost 53 // 5. Výzkum a tvorba kurikula a SLO 54 // 6. Mezinárodní spolupráce 59 // V. Přílohy 63 // VI. Použité literatura a materiály 70 // Resumé 74

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC