Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.05.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3) Půjčeno:12x 
BK
Vyd. 1.
Brno : Institut pro další vzdělávání pracovníků ve zdravotnictví, 1997
122 s.

objednat
ISBN 80-7013-251-5 (brož.)
Obsahuje věcný rejstřík
Bibliografie na s. 115-117
Vzdělávání celoživotní - zdravotníci - příručky
Zdravotníci - vzdělávání další - příručky
000128595
Úvod... // 1. Co chceme u účastníků dosáhnout... // 1.1. Co můžeme u účastníků ovlivnit... // 1.2. Cíle pedagogického působení... // 1.2.1. Cíle pedagogického působení a jejich taxonomie . . . // 1.2.2. Operacionalizace cílů pedagogického působení ... 11 // 1.2.3. Práce lektora se vzdělávacími cíli...13 // 1.2.3.1. Práce s cíli na začátku vzdělávání...13 // 1.2.3.2. Práce s cíli v průběhu vzdělávání...15 // 1.2.3.3. Práce s cíli v závěru vzdělávání...15 // 1.3. Projektujeme vzdělávací kurz...16 // 1.3.1. Proč organizujeme kurz... 17 // 1.3.2. Koho...18 // 1.3.3. Co...20 // 1.3.4. Jak...20 // 1.3.5. Kdo... 24 // 1.3.6. Kde...25 // 1.3.7. Zač...26 // 2. Koho máme před sebou...29 // 2.1. Jak se účastníci učí...29 // 2.2. Zákonitosti učení...31 // 2.3. Co potřebuje lektor vědět o účastnících...33 // 2.4. Učební styl účastníků - jak jej zjišťovat a ovlivňovat... 34 // 2.4.1. Charakteristika a diagnostika (autodiagnostika) // stylu učení...34 // 2.4.2. Ovlivňování stylu učení účastníků...43 // 2.5. Sociálně psychologické klima ve výuce...46 // 3. Komunikujeme s účastníky...50 // 3.1. Pojetí pedagogické komunikace...51 // 3.2. Faktory ovlivňující pedagogickou komunikaci...52 // 3.3. Zásady účinné pedagogické komunikace...56 // 3.4. Formy, metody a materiální didaktické prostředky // pedagogické komunikace...57 // 3.4.1. Verbální a neverbální komunikace...57 // 3.4.2.
Formy pedagogické komuikace...62 // 121 // Oo 00 ?? Cíl co // 3.4.3. Metody pedagogické komunikace...64 // 3.4.3.1. Přehled metod pedagogické komunikace . . 64 // 3.4.3.2. Metoda diskuse jako účinná metoda // pedagogické komunikace...65 // 3.4.4. Materiální didaktické prostředky, podporující // metody pedagogické komunikace...68 // 3.5. Kognitivně behaviorální přístup v pedagogické // komunikaci...73 // 3.6. Tvořivá pedagogická komunikace...77 // 4. Hodnotíme vzdělávací proces...85 // 4.1. Nové pojetí evaluace vzdělávacího procesu...85 // 4.2. Druhy a kritéria hodnocení (evaluace)...87 // 4.3. Metody a zásady hodnocení...89 // 4.4. Hodnocení vzdělávací akce...91 // 5. Jací jsme lektoři...97 // 5.1. Sebereflexe jako základ analýzy pedagogické činnosti // lektora... 98 // 5.2. Zásady účinné zpětné vazby v lektorově pedagogické // činnosti...99 // 5.3. Autodiagnostika pedagogické činnosti lektora...100 // 5.4. Zdroje zpětnovazebních informací o pedagogické // činnosti lektora a náměty ? jejich získávání...101 // 5.4.1. Lektorovy sebereflektující otázky...101 // 5.4.2. Pohled na sebe prostřednictvím videa...103 // 5.4.3. Posuzování výuky účastníky...104 // 5.4.4. Pohled na pedagogickou činnost lektora očima // jiné kompetentní osoby...110 // 5.4.5. Další zdroje zpětnovazebních informací...111 // 5.5. Zdokonalování pedagogické činnosti lektora...111 // Literatura...115 // Věcný rejstřík...
• • • H8 // 122

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC