1. Úvod (I. Zapletalová) -- 2. Poradenské vyšetření -- 2.1 Zásady vyšetření v pedagogicko-psychologické poradně -- 2.1.1 Okolnosti vyšetření (S. Hönigová) -- 2.1.2 Zakázka (A. Kuchařská, J. Zapletalová) -- 2.1.3 Vyšetření ve škole a ve školském poradenském zařízení []. Zapletalová, A. Kuchařská) -- 2.1.4 Záznam z vyšetření (J. Zapletalová) -- 2.1.5 Informovaný souhlas s výsledky a výstupy z pedagogicko-psychologického vyšetření []. Zapletalová) -- 2.1.6 Požadavky na vyšetření (A. Kuchařská, S. Hönigová) -- 2.1.6.1 Prostředí -- 2.1.6.2 Examinátor -- 2.1.6.3 Klient -- 2.2 Vlastní diagnostický postup -- 2.2.1 Nepřímé diagnostické údaje (S. Hönigová) -- 2.2.1.1 Rozbor vstupních informací od rodičů -- 2.2.1.2 Zdravotní dokumentace -- 2.2.1.3 Informace ze školy -- 2.2.1.4 Rozbor školních výkonů -- 2.2.2 Přímé zdroje, diagnostické postupy -- 2.2.2.1 Anamnéza (A. Kuchařská) ---
2.2.2.2 Pozorování (R Cimlerová) -- 2.2.2.3 Rozhovor (7. Zapletalová) -- 2.2.2.4 Testování (A. Kuchařská) -- 2.3 Vyhodnocení analýza, interpretace, závěry, zpráva (S. Hönigová) -- 2.3.1 Vyhodnocení -- 2.3.2 Formulace závěrů a navrhovaných doporučení -- 2.3.3 Zpráva a tvorba doporučení k vytvoření individuálního vzdělávacího plánu -- 3. Obligatorní diagnostika v PPP/SPC -- 3.1 Diagnostické postupy pro obligatorní diagnózy v PPP -- 3.1.1 Vývojové poruchy -- 3.1.1.1 Specifické vývojové poruchy učení (A. Kuchařská) -- 3.1.1.2 Specifické poruchy chování (J. Zapletalová) -- 3.1.2 Sociokulturní znevýhodnění (J. Zapletalová) -- 3.1.3 Zdravotní znevýhodnění (S. Hönigová) -- 3.1.4 Mimořádně nadaní žáci (J. Zapletalová) -- 3.1.5 Školní zralost (S. Hönigová) -- 3.2 Diagnostické postupy pro obligatorní diagnózy v SPC [R Cimlerová, A. Kuchařská, S. Hönigová) -- 3.2.1 Mentální postižení -- 3.2.2 Vady řeči ---