Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.06.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(13) Půjčeno:13x 
BK
1. vyd.
Praha : Grada, 2002
168 s.

objednat
ISBN 80-247-0213-4 (brož.)
Obsahuje údaje o autorech
Bibliografie: s. 167-168
Reklama - kritiky - rozbory
Reklama - rozbory - studie
Reklama - účinky - studie
000130860
S reklamou je to jako s atraktivní ženou ...7 // Úvod aneb Život s krásnou ženou ...9 // Franta, Tonda a ti druzí aneb Něco o historii reklamy ...12 // Od Franty a Tondy přes Jirku a Arianu ke mně aneb Od subjektu reklamy k cílovým skupinám ...25 // Původ vznešené Norberty a její rodinné zázemí aneb Marketingový mix ...30 // Rodina sličné Sabriny aneb Marketingové komunikace ...38 // Jak to ta Leonora vlastně dělá? aneb AIDA - operní i reklamní klasika ...46 // Super stimulace od nepřekonatelné Elisabety aneb // Čím to, že to reklama s námi tak umí? ...57 // Fernanda (se) čarokrásně a ráda líbá aneb // KISS - jděte na to stručně a jasně ...70 // Mediální kráska Anita aneb Proč jsou noviny plné inzerátů ...79 // Rozdíly mezi Pamelou, Renée, Irmou a dalšími krásnými dívkami aneb Jaké typy reklamy mohou existovat ...90 // Gisela vypadá pořád stejně... dobře aneb Corporate design ...98 // Jennifer a Gertruda aneb Jak vzniká název firmy nebo výrobku ...106 // Reklamnímu textu kraluje vznešená Regina aneb Slogan ...110 // Reklamní kráska obtěžuje, ale na různých místech různě aneb Jaké reklamní prostředky existují ...116 // Reklama není jen o reklamě aneb Jak vidí svět jeden italský fotograf ... 126 // Patricie se chová jako dáma aneb Public relations...136 // Sophia je moudrá a ctí morálku aneb // Etické aspekty reklamního působení ...141 // Veronika filozofická, etická, ekologická aneb // Konec konzumního světa se blíží...(?) ...149 // Závěrem to nekončí ...165 // Literatura...167

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC