Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(41) Půjčeno:81x 
BK
Publikace z konference
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2009
256 s. : il., grafy ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-7368-654-3 (brož.)
Nad názvem: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky
Obsahuje tabulky
Konference se konala 3. února 2009 v Ostravě
Obsahuje bibliografie
Částečně slovenský, polský a anglický text
000131477
Slovo úvodem 6 // Asistent pedagoga v edukaci dětí a žáků se sociálním znevýhodněním 7 - Miroslava Bartoňová // Wsparcie specjalistyczne w szkole specjalnej 18 - Beka Magdalena, Prysak Dorota // Raná péče u dětí se zrakovým a kombinovaným zrakovým postižením 21 - Martina Dunděrová // Kompetencje zawodowe nauczycieli w edukacji dzieci o specjalnych potrzebach 25 - Ilona Fajfer-Kruczek // Coaching pedagogiczny jako specyficzna forma doradztwa i wsparcia rodzin z DZIEĆMI Z ADHD 29 - Małgorzata Falkiewicz-Szult // Unifikace a variabilita ve vzdělávání žáků s mentálním postižením v České republice a v Německu 38 - Petr Franiok // Organization of integrated education and possible forms of support for the disabled learner 43 - Zenon Gajdzica // Služba rané péče rodinám s dětmi s narušenými komunikačními schopnostmi - využití programů AAK v rodinách 46 - Lenka Gwóźdźová // Sexuální výchova zdravotně postižených osob 49 - Igor Hampl // Aktuálně problémy centier špeciálnopedagogického poradenstva vo vzťahu k žiakom so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potřebami na Slovensku 53 - Ladislav Horňák // Wspomaganie ucznia z niepełnosprawnością w procesie dydaktycznym nauczania integralnego 61 - Lucyna Hurlo // Edukační ovlivňování působení médií jako jedna z možností prevence poruch chování 66 - Martin Kaliba // Training children with speciál educational needs 69 - Sławomir Kantyka // Współpraca między rodzicami i nauczycielem jako istotny czynnik wsparcia funkcjonowania dziecka zdolnego w szkole. 76 - Elżbieta Komacka-Skwara // Edukacyjne konteksty wybranych programów profilaktycznych szansą dla dzieci ze specjalnymi potrzebami 83 - Katarzyna Kosno // Jak správně vytvářet učební materiály pro studenty se zrakovým postižením 89 - Tereza Kimplová //
Nové trendy implementace ICT v edukačním procesu na uměleckých školách -začlenění žáků se specifickými poruchami učení 93 - Monika Klapalová // Raná péče u rodin s dětmi s mentálním a kombinovaným postižením 97 - Ivana Kmínková // Edukace a identifikace žáků s mimořádným nadáním z pohledu výchovných poradců základních škol v Moravskoslezském kraji 100 - Renata Kovářová // The significance of music therapy in rehabilitation of disabled children 109 - Małgorzata Kowalska-Kantyka // Služby rané péče rodinám dětí se sluchovým a kombinovaným postižením 114 - Anna Kučerová // Raná péče -kvalita v terénní práci .117 - Ivana Kudelová // Role tělesné výchovy a mimoškolních pohybových aktivit u žáků se sluchovým postižením z hlediska zdravého životního stylu 123 - Petra Kůrková // Therapeutic community as addicts’ chance of return to society 129 - Anna Kurzeja // Ano kvalitativní metodologii ve speciální pedagogice 136 - Jaroslav Kysučan // Z výskumu úrovně poskytovania ranej starostlivosti jednotlivcom so ŠVVP v zariadeniach špeclálno-pedagogického poradenstva na Slovensku 140 - Jana Lopúchová // Prečo realizovat sexuálnu výchovu u klientov s f ažším mentalnym postihnutím v domovoch sociálnych služieb? 147 - Stanislava Mandzáková // Šance a bariéry ve vzdělávání postižených - na příkladu Katolického gymnázia papeže Jana Pavla II v Bilgoraji 156 - Piotr Mazur // Speciálně pedagogická intervence a oblasti péče poskytované SPC pro zrakově postižené v Opavě 162 - Hana Novohradská // Vybrané sociální a edukační aspekty ucelené rehabilitace dospělých osob s tělesným postižením 167 - Libor Novosad // Činnosti pedagogicko-psychologických poraden při práci s dětmi se speciálními vzdělávácími potřebami 173 - Magdalena Novotná //
Raná intervencia v rodině s dieťaťom s mentalnym postihnutím 176 - Helena Orieščiková // Polisensoryczne oddziaływanie logopedy w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym intelektualnie w stopniu lekkim 182 - Aleksandra Siedlaczek-Szwed // Potrzeby edukacyjne dzieci autystycznych 187 - Aleksandra Skowrońska // Metoda dobrého startu 10 let v praxi 192 - Jana Swierkoszová // Podmínky a možnosti využití biblioterapie a čtenářství v práci s postiženými osobami v Polsku 200 - Bernadeta Szczupał // Cílové skupiny současné speciální pedagogiky 208 - Boris Titzl // Možnosti aktivizace žáků s lehkým mentálním postižením v chemii 212 - Jan Veřmiřovský, Martina Vrkočová // Aplikace strukturovaného učení v práci na počítači u nevidomého žáka s autismem a lehkou mentální retardací 216 - Dagmar Vilášková // Školní a profesní vývoj žáků s epileptickými záchvaty 220 - Jiří Vítek // Vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami v základní škole speciální 227 - Marie Vítková // Možnosti využití Deweyova projektového vyučování ve školních vzdělávacích programech ZŠ speciální 236 - Tibor Vojtko // Zkušenosti se vzděláváním „dvakrát výjimečných“ nadaných 241 - Eva Vondráková // Edukacja osób z głębokim upośledzeniem - blaski i cienie 247 - Sylwia Wrona // Ostravská univerzita vítá studenty se zdravotním postižením 251 - Eva Zezulková
cnb001855965

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC