Původ a historické pozadí hnutí Haré Kršna Teoretický rámec, metodologie a zdroje -- BUDOVÁNI TVRDÉ INSTITUCE Zakladatelská léta (1966-1970) Moc přebírá vůdčí elita žáků (léta 1970-1977) -- GBC versus chrámoví vedoucí a snahy o centralizaci -- Prodej knih výdělečná misie Od nástupnické krize po reformu guruovství (1978-1987) -- První vážné schizma způsobené Džajatírthou -- Reforma -- Od začátku devadesátých let do současnosti -- SOCIÁLNÍ ROZMĚR INSTITUCIONALIZACE Varnášramadharma a bhágavatadharma Status manželství a rodiny -- Zena v hnutí ISKCON: matka, partnerka, májádéví? Oběti institucionalizace: zneužívání dětí a snahy o nápravu -- AUTORITA, TEOLOGIE A INTELEKT -- Bůh, učitel a žák kdo všechno je autoritou? -- Bhaktivédánta S vární: guru a služebník služebníka Jaký typ autority prosazoval zakladatel hnutí Haré Kršna? -- Učení Bhaktivinóda Thákura versus Prabhupádova interpretace tradice Teologické spory a institucionalizace organizace ISKCON Prabhupádovy názory na moderní vědu -- Bhaktivédántův institut -- iskcon v České republice -- ZÁVĚR -- SEZNAM POUŽITÝCH ZKRATEK -- POZNÁMKA K PŘEPISU CIZÍCH SLOV A PŘEKLADU -- PODĚKOVÁNÍ -- PRAMENY A LITERATURA -- REJSTŘÍK