Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(56.7) Půjčeno:170x 
BK
2. vyd.
Brno : Paido, 2007
178 s. ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-7315-157-7 (brož.)
Obsahuje bibliografii na s. 177-178
000132529
ÚVOD 7 // 1 POJETÍ A VÝZNAM DIAGNOSTIKY V OBORU SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKY 9 // 1.1 Vymezení pojmu diagnostika a diagnóza 9 // 1.2 Komplexnost procesu diagnostiky ve speciální pedagogice 11 // 1.3 Členení diagnostiky podle základních kritérií 14 // 1.4 Význam diagnostiky pro speciál nepedagogickou praxi 16 // 2 DIAGNOSTICKÉ METODY V OBORU SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKY 21 // 2.1 Klinický a testový přístup v oblasti diagnostiky ve speciální pedagogice 21 // 2.2 Přehled základních klinických metod v diagnostice speciální pedagogiky 25 // 2.3 Psychometrické vlastnosti diagnostických testových metod 39 // 2.4 Ostatní diagnostické metody a možnosti jejich uplatnění 41 // 3 HLAVNÍ OBLASTI DIAGNOSTIKY VE SPECIÁLNÍ PEDAGOGICE 47 // 3.1 Diagnostika motorických schopností a laterality 47 // 3.2 Diagnostika rozumových schopností 76 // 3.3 Diagnostika komunikačních schopností 82 // 3.4 Diagnostika socializačního a citového vývoje 95 // 4 VYBRANÉ DIAGNOSTICKÉ SITUACE 107 // 4.1 Hra jako diagnostická situace 107 // 4.2 Kresba jako diagnostická situace 115 // 4.3 Diagnostika školní zralosti a připravenosti pro školu 119 // 4.4 Diagnostika profesní orientace 139 // 5 DIAGNOSTIKA VE SPECIÁLNÍ PEDAGOGICE Z HLEDISKA VÝVOJE 153 // 5.1 Diagnostika v období raného a předškolního věku 153 // 5.2 Diagnostika v období školního věku a dospívání 167 // 5.3 Diagnostika v období dospělosti 171 // 5.4 Diagnostika v období stáří 173 // Literatura 177
(OCoLC)228598495
cnb001780065

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC