Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2.4) Půjčeno:26x 
BK
1. vyd.
Ostrava : Pedagogická fakulta, 1987
2 svazky : ilustrace ; 20 cm

objednat
Obálka Zdeněk Jelínek
Obsahuje bibliografii
Část 1. 301 stran -- Část 2. 144 stran
000132764
Úvodem 3 // ČÁST PRVNÍ 6 // 1. kapitola: SOCIÁLNÍ KOMUNIKACE - UČEBNÍ KOMUNIKACE - HRA 6 // 1. Komunikativní kompetence jako cíl // vyučování/učení 6 // 2. Sociální komunikace, komunikační akt 7 // 3. Učební cizojazyčná komunikace 16 // 4. Hra a cizojazyčná komunikace 20 // 5. Doprovodné činnosti a mezihry 29 // Ókoly 34 // Studijní literatura 34 // 2. kapitola: ŘEČOVÁ ČINNOST A UČEBNÍ ŘEČOVÁ // ČINNOST 35 // 1. Jazykový systém - komunikativní kompetence - jazykový komunikační akt 35 // 2. Produktivní řečová činnost 38 // 3. Receptivní řečová činnost 42 // 4. Řečová činnost a jazykový cit 51 // 5. Učební produktivní řečová činnost 57 // 6. Učební receptivní řečové činnost 63 // Úkoly 67 // Studijní literatura 68 // 3. kapitola: TEXT A OSVOJOVÁNÍ JAZYKA 69 // 1. Text a učební text 69 // 2. Obsah vyučovénl/učení a učební text 72 // 3. Text a učební činnost 79 // 4. Model TEXT - NETEXT - TEXT 80 // Úkoly 99 // Studijní literatura 99 // 4. kapitola: VNITŘNÍ DIFERENCIACE - SOUČINNOST V UČENÍ - UČEBNICE 100 // 1. /Pojem diferenciace/ 100 // 2. žák a diferenciace 102 // 143 // 3. Sociálni skupina a součinnost v učení 106 // 4. Učitel, varianty řízeni a učebnice 109 // 5. Cíl vyučování/učení a diferenciace 111 // 6. Způsoby vyučování/učení, učivo a učebnice 113 // Úkoly 120 // Studijní literatura t 121 // 5. kapitola: SYSTÉM UČEBNÍCH ÚLOH 122 // 1. Učební úloha, činnost, operace 122 // 2.. Typy učebních úloh 126 // 3. Učební úlohy jako systém 140 // Úkoly 142 // Studijní literatura 142
ČÁST DRUHÁ 3 // Úvod 3 // 6. kapitola: POSLECH 8 // 1. Komunikativní a didaktická funkce poslechu 8 // 2. Cíle a úkoly osvojování poslechu 12 // 3. Obsah vyučování/učení poslechu 16 // 4. Řízení vyučování/učení poslechu 26 // 4.1 Poslech a model T - N - T /analytický poslech, syntetický poslech, domácí samostatný poslech/ - 27; 4.2 Výchozí model řízení poslechového výcviku - 36; 4.3 Variantní modely učebních postupů při nácviku poslechu - 45 // Úkoly 65 // Studijní literatura 65 // 7. kapitola: MLUVENÍ 66 // 1. Komunikativní a didaktickáfunkce mluvení 66 // 2. Cíle a úkoly mluvního výcviku 69 // 3. Obsah mluvního výcviku 73 // 4. Řízení vyučování/učení 81 // 4.1 Mluvení a model T - N - T - 8 2 ; 4.2 Nácvik dialogu a monologu - 86; 4.3 Mluvení jako rekonstrukce textu - 92; 4.4 Komunikační hra - scénická hra - 101; 4.5 Píseň a mluvní výcvik - 103; 4.6 Kompenzační vyjadřování - 106; 4.7 Výchozí model řízení mluvního výcviku - 108; 4.8 Variantní modely učebních postupů při mluvním výcviku - 120 // Úkoly 139 // Studijní literatura 140 // 8. kapitola: ČTENÍ 141 // 1. Komunikativní a didaktická funkce Čtení 141 // 2. Cíle a úkoly osvojování čtení 145 // 3. Obsah výcviku ve čtení 149 // 4. Řízeni vyučování/učení čtení 159 // 4.1 Čtení a model T - N - T /analytické čtení, syntetické čtení/ - 159; 4.2 Technika čtení - 170; 4.3 Rychlé Čtení, způsoby čtení - 172; 4.4 Způsoby učebniho čtení - 184; 4.5 Odhad, významová rekonstrukce textu - 185; 4.6 Výchozí model řízení učebního čtení - 189; 4.7 Variantní modely učebního Čtení - 193 Úkoly - Studijní literatura // 9. kapitola: PSANÍ // 1. Komunikativní a didaktická funkce psaní // 2. Cíle a úkoly výcviku v psaní // 3. Obsah výcviku v psaní //
4. Řízeni vyučování/učení čtení 159 // 4.1 Čtení a model T - N - T /analytické čtení, syntetické čtení/ - 159; 4.2 Technika čtení - 170; 4.3 Rychlé Čtení, způsoby čtení - 172; 4.4 Způsoby učebniho čtení - 184; 4.5 Odhad, významová rekonstrukce textu - 185; 4.6 Výchozí model řízení učebního čtení - 189; 4.7 Variantní modely učebního Čtení - 193 Úkoly - Studijní literatura // 9. kapitola: PSANÍ // 1. Komunikativní a didaktická funkce psaní // 2. Cíle a úkoly výcviku v psaní // 3. Obsah výcviku v psaní // 4. Řízení vyučování/učení // 4.1 Specifické rysy učebního psaní - 219; 4.2 Psaní a model T - N - T - 222; 4.3 Psaní jako reprodukce a rekonstrukce textu - 223; 4.4 Dopisování - 227; 4.5 Komunikační hra - 228; 4.6 Výchozí model řízení výcviku v psaní - 230; 4.7 Variantní modely učebních postupů při výcviku v psaní - 241 Úkoly Studijní literatura // SOUPIS ZPŮSOBŮ UČENÍ // 100 Poslech - 258: 200 - Čtení - 265; 300 Textové operace - 272; 400 Jazykové operace - 278; 500 Mezihry - 279; 600 Mluvení - 280; 700 Psaní - 286 // LITERATURA
(OCoLC)39427078

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC