Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(28.5) Půjčeno:57x 
BK
EB
1. vyd.
Praha : Grada, 2008
247 s. : il. ; 24 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-2652-6 (brož.)
ISBN 978-80-247-6719-2 (online ; pdf)
Obsahuje terminologický slovník
Obsahuje bibliografii na s. 237-247
000132926
Autor o sobě ve třetí osobě 7 // ÚVOD 9 // 1. PROGRAM ZDOKONALENÍ KOMUNIKAČNÍ SOUSTAVY 13 // 1.1 Naše komunikační soustava v základním vybavení 13 // 1.2 Komunikační soustava po inovaci 14 // 2. PŘÍČINY A POZADÍ ODLIŠNOSTI NÁZORŮ 23 // 2.1 Jedinečný materiální základ lidského myšlení 24 // 2.2 Rozdíly dané odlišnou základní krajinou a šíří rozhledu 27 // 2.3 Odlišnost lidských myslí daná programem 31 // 2.4 Rozdíly dané počtem hledisek, která jsou vzata v úvahu 48 // 2.5 Svěřená role a úřad 51 // 2.6 Zjevný vlastní zájem 52 // 2.7 Skrytý vlastní zájem 54 // 2.8 Koho chleba jíš, toho píseň zpívej 56 // 2.9 Zpěv písně za chleba vskrytu jedený 58 // 2.10 Freude, Freude, Freude, stejně na tě dojde 59 // 2.11 Problém předčasného předporozumění 61 // 2.12 Rozdíl v hloubce pochopení problému 65 // Závěr a shrnutí 67 // Kontrolní otázky a úkoly 68 // 3. DĚLENÍ A TYPY RÉTORICKÝCH VÝKONŮ 69 // 3.1 Rozdělení dle způsobu delegace 69 // 3.2 Rozlišení komunikačních situací dle existence či neexistence společného zájmu 72 // 3.3 Rozdělení dle předpokládané ochoty к souhlasu 74 // 3.4 Rozdělení dle počtu oslovených 75 // 3.5 Rozdělení dle míry odbornosti 77 // 3.6 Rozdělení dle záměru řečnického výkonu 78 // 3.7 Rozdělení dle délky rétorického výkonu 80 // 3.8 Rozdělení dle oboru 81 // 3.9 Rozdělení dle stylu 81 //
4. ARGUMENTACE A PŘESVĚDČOVÁNÍ 83 // 4.1 Malý pohled do dějin 83 // 4.2 Podstata přesvědčovacího úsilí a jeho různé formy 85 // 4.3 Etické souvislosti přesvědčování 87 // 4.4 Předpoklady úspěšného přesvědčovacího úsilí 89 // 4.5 Co lze použít jako argument 90 // 4.6 Principy argumentace 93 // 4.7 Role logiky v argumentaci 101 // 4.8 Logika paradoxu 102 // 4.9 Nejznámější běžně uváděné způsoby argumentace 104 // 4.10 Základní chyby v logickém dokazování 108 // Závěr a shrnutí 111 // 5. KOMUNIKAČNÍ CESTY, STYLY A ŽÁNRY 113 // 5.1 Neverbální komunikace 113 // 5.2 Zdvořilost a asertivita 115 // 5.3 Společenská zábava 118 // 5.4 Diskuse a polemika 122 // 5.5 Kritika 123 // 6. FILOZOFICKÉ, TEOLOGICKÉ A ETICKÉ ASPEKTY KOMUNIKACE 127 // 6.1 Pokus o definici současné komunikační situace v Evropě a u nás 127 // 6.2 Komunikace takzvaně firemní 130 // 6.3 Člověk v podmínkách globální manipulace 136 // 6.4 Multikulturní dialog 139 // 7. JEŠTĚ NĚKOLIK SLOV O PRAVDĚ 143 // ZÁVĚR 147 // MALY SLOVNÍK POJMŮ A JEVŮ Z OBLASTI MEZILIDSKÉ KOMUNIKACE 149 // Seznam hesel obsažených ve slovníku 233 // Přehled doporučené literatury 237

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC