Obsah // O autorovi... 7 // Předmluva... 8 // Úvod... 9 // 1. Pojetí a cíle delegování... 11 // 1.1 Pojetí delegování... 12 // 1.2 Cíle delegování... 14 // 2. Problémy při delegování a jejich řešení... 17 // 3. Indikátory nedostatečného delegování...47 // 4. Fáze procesu delegování...51 // 5. Metodika postupu delegování...59 // 5.1 Analýza práce... 60 // Co tedy nelze delegovat...61 // Co naopak může být delegováno...63 // 5.2 Plánování delegování...65 // Cíl delegovaných odpovědností... 66 // Termíny plnění úkolu...67 // Zdroje pro plnění delegované odpovědnosti...67 // Rozhodnutí ...68 // Rozsah delegované pravomoci...69 // Podpora vedení...70 // Kontrola delegování...71 // 5.3 Volba vhodného pracovníka ...73 // Schopnosti...73 // Charakterové rysy...75 // Motivace...77 // Sociální dovednosti... 81Čas... 83 // Výběr vhodného pracovníka podle systematických otázek... 86 // 5.4 Správný způsob předávání odpovědností ... 89 // Jak tedy delegovat... 90 // Úrovně delegované pravomoci... 100 // 5.5 Podpora delegování... 106 // 5.6 Kontrola výstupů delegovaných činností... 109 // 5.7 Delegování a osobnost... 115 // Vliv osobnosti manažera na delegování... 115 // Vliv osobnosti podřízeného na delegování... 130 // 6. Filosofie delegování v procesním řízení... 137 // 7. Situační řízení jako cesta к delegování...141 // 7.1 Od přikazování ke koučování... 142 // 7.2 Koučováním
к delegování... 143 // 7.3 Delegováním к motivování ... 144 // 7.4 Firemní kultura a delegování... 146 // Případové studie... 149 // Kazuistika č. 1 ... 149 // Kazuistika č. 2... 151 // Kazuistika č. 3... 152 // Kazuistika č. 4... 152 // Kazuistika č. 5... 153 // Seznam literatury... 155 // Rejstřík...157