Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(9.7) Půjčeno:192x 
BK
EB
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2009
230 s. ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-2857-5 (brož.)
ISBN 978-80-247-6700-0 (online ; pdf)
Pedagogika
Obsahuje bibliografii na s. 226-230
Popsáno podle tištěné verze
000135881
Vyučovaní jako mnohostranný proces aneb analýza současného, případně perspektivního vyučování // Cíle ve vyučování // Vyučování proces zpracovávání učebních obsahů // Vyučování základní prostor pro učební činnosti žáků // Problematika řízení učení žáků // Možnosti využití učebních stylů ve vyučování // Zkušenosti žáků ve vyučování // Vyučování jako dialog // Kooperace v procesu vyučování // Vyučování jako projekce žáků v kontextu jejich přípravy pro celoživotní sebevzdělávání // Vůle a sebeovládání jako nezbytný předpoklad efektivity vyučování // Vyučování prostoupené hodnocením // Vyučování jako všestranná komunikace // Vyučování jako proces zhodnocování moderní komunikační techniky // Ve vyučování se realizují kompetence učitelů // Vyučování v kontextu autority učitele // Literatura
(OCoLC)455850716
cnb001990499

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC