Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.06.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(19) Půjčeno:38x 
BK
Příručka
Vyd. 1.
Brno : Computer Press, 2008
318 s. : il. ; 23 cm + 1 CD-ROM

objednat
ISBN 978-80-251-2195-5 (brož.)
Obsahuje rejstřík
000177081
Komu je kniha určena -- Pro koho je tato kniha zbytečná -- Proč optimalizovat -- Tajemství této knihy v jedné větě -- Konvence použité v knize -- Search Engine Marketing (SEM) a Search Engine Optimization (SEO) -- Další prostředky a formy internetmarketingu -- Porovnání SEO a internetové reklamy -- Základy SEO -- Rozdíl mezi katalogem a vyhledávačem -- Co je to katalog -- Jak funguje vyhledávač -- Jak pracují pavouci -- Seznam a nové stránky -- Jak pracuje Google -- Co je to index vyhledávače -- Které vyhledávače jsou nejdůležitější -- Jak vyhledávače známkují stránky (PageRank, S-Rank, Jyxo rank) -- PageRank (PR) hodnocení podle Google -- S-rank hodnocení podle Seznamu -- Jyxo Rank hodnocení podle Jyxo -- Jak na Live Search od Microsoftu -- Pro jaké vyhledávače se vyplatí optimalizovat stránky -- Jak zjistíme rank svých stránek? -- Pozvěte pavouky na návštěvu -- Co mají pavouci rádi -- Metaznačky pro omezování robotů ---
Jak zakázat robotovi přístup na určité stránky -- Jak rychle se objeví nová stránka ve výsledcích vyhledávání -- Pokus „tramínový leprikón" -- Jak sestavují vyhledávače popis webu ve výsledcích vyhledávání?., -- Co ovlivňuje umístění vašich stránek ve výsledcích vyhledávaní -- Klikni zde! -- 10 faktorů, které vám pomohou v umístění ve vyhledávačích -- 5 faktorů, které mohou naopak škodit -- Co také může negativně ovlivnit vaše umístění ve vyhledávači -- Tipy jak se vyhnout pomalému načítání stránek -- Jak se lidé ptají vyhledávačů -- Optimalizace stránek ve zdrojovém kódu -- Připravujeme plán optimalizace -- Široký postoj -- Plán SEO -- Analýza vlastních stránek -- Několik pohledů na vaše stránky -- Analýza SWOT -- Analýza konkurence -- 13 nejdůležitějších otázek a odpovědí o tom, co nás na konkurenci zajímá -- Technologický plán ---
Jak vytvořit stránky, které budou vyhledávače milovat -- Klíčová slova a metaznačky -- Relevantní klíčová slova -- Najděte svůj dlouhý ocas -- Co by nemělo mezi klíčovými slovy chybět -- Jak vybírat klíčová slova -- Tematická analýza -- Jak lidé hledají? -- Jak zjistit, kolikrát jsou klíčová slova hledaná -- Kam umístit a neumístit klíčová slova -- Titulek stránky -- 10 triků s klíčovými slovy, které musíte znát -- WWW adresy, směrování a domény -- Doména z hlediska SEO -- Pomlčky v doméně -- Nepleťte své zákazníky -- Stáří domény -- Jakou koncovku (TLD) použít? -- Klíčová slova v adrese URL -- Jak je to s háčky a čárkami v URL? -- S WWW nebo bez WWW? -- Duplicita URL -- Přesměrování adres a domén -- Chybová stránka 404 -- Jednotlivé způsoby přesměrování -- Alchymie s mod_rewrite -- Co říkají na přesměrování vyhledávače -- Jak vytvořit přístupné stránky ---
Pravidla pro tvorbu přístupných stránek -- Co brání přístupnosti -- Kontrola přístupnosti -- Užitečné stránky pojednávající o přístupnosti stránek -- Jak napsat dobrý text pro optimalizované stránky (SEO copywriting) -- Jaký obsah prodává? -- Přemýšlejte nejprve jako návštěvník -- Zahrajte si na novináře -- Odkazujte -- Začínáme psát text pro webové stránky -- 10 kroků k rozumnému textu na webové stránky -- Na co je také dobré nezapomenout při skládání slovíček -- Co může text poškodit -- Užitečné odkazy -- Lidé mají rádi rychlé informace -- Jak na úvodní stránku -- Kolik klíčových slov na stránku? -- O kom ta stránka vlastně je? -- Každý příběh musí mít svůj konec -- Dejte návštěvníkům přidanou hodnotu -- Český stoplist -- Než text zkopírujete na stránky -- Užitečné odkazy o psaní textů pro web -- Navigace a odkazy na stránkách -- Nejčastější chyby v navigaci -- Lokální odkazy ---
Odkazy v textu -- Jak připravit univerzální mapu stránek (sitemaps) v XML -- Dejte echo pavoukům -- Ukázkový formát mapy stránek v XML -- Užitečné odkazy -- 10 triků, jak si pomoci navigací k lepšímu umístění ve vyhledávačích -- Tipy a triky pro webdesignery -- Tabulkový layout webu optimalizovaný pro vyhledávače -- Layout webu optimalizovaný pro vyhledávače pomocí CSS Komprimace stránek -- Budování zpětných odkazů (Linkbuilding) -- Jaké máte možnosti -- k Co je dobré vědět, než začnete -- Google bomby -- Koupě odkazů -- Výměna odkazů -- Jak zjistit, které stránky na váš web odkazují -- Jak vhodně využít katalogy -- Jak využít partnerské weby -- Stránky dodavatelů, obchodních partnerů -- Bezplatné inzertní a aukční servery -- Odborné weby, e-ziny -- Diskuse, konference a fóra -- Blogy -- Prostor v lištách a patičkách -- Nepřímý linkbuliding -- Jak to funguje ---
3 tipy k získání nepřímého zpětného odkazu -- Podpůrné weby a mikrostránky -- Přilákejte odkazy: Linkbaiting -- Oslovte komunity a záložkujte -- Webové čtečky RSS -- Pro jaké weby je vhodný kanál RSS -- 7 rad, jak optimalizovat RSS pro vyhledávače -- 5 kroků k vytvoření vlastního zdroje RSS -- Jak na RSS v PHP -- Další informace -- Webové čtečky -- Jak umožnit přidání vašeho RSS na domovskou stránku Seznamu Zviditelnění pro e-shopy -- Kam zaregistrovat e-shop nebo zboží -- Co byste ještě měli vědět o zpětných odkazech -- Pozor na duplicity -- Pozor na rychlý nárůst odkazů -- Reklamní systémy PPC -- Porovnání reklamy PPC a bannerové image reklamy Google a jeho systémy PPC -- Google AdWords -- Google AdSense -- Seznam a jeho Sklik -- Kde se zobrazuje reklama Sklik? -- AdFox.cz -- Nástroj pro návrh synonym a hledaných frází -- Dynamické URL -- Cílení na přesnou shodu -- Užitečný obsah -- Etarget.cz ---
Jak na klíčová slova s Etargetem -- Ušetřete na pořadí -- Billboard Text (dříve bbText a bbKontext) -- Jak na úspěšné reklamy PPC -- Praktický příklad -- Kouzlení s dynamickými klíčovými slovy -- Hledejte klíčová slova a ušetříte -- Jak zjistit, jestli se inzerce vyplatí -- Ochrana před podvodnými prokliky -- Další PPC systémy -- Analýza a následná péče -- Analýzy chování vyhledávačů a návštěvníků -- Vlastní statistiky na serveru a vytěžení logů serveru -- Vlastní statistiky v PHP -- Externí statistiky -- Navrcholu.cz a Toplist -- Google Analytics -- Užitečné odkazy -- Nepovolené praktiky (Black Hat SEO) -- Čím se vyznačují nepovolené taktiky -- Podvodné techniky detailněji -- Cloaking neboli podstrkávání -- Doorway page neboli podvodné vstupní stránky -- Deceptive redirect neboli klamavé přesměrování -- Hidden content neboli skrytý obsah -- Alt image tag spanning neboli zaspamování popisů obrázků ---
Stuffing neboli opakovaná a matoucí slova -- Link farms neboli odkazové farmy -- Duplicitní stránky -- Kopírování a vykrádání cizích webů -- Falešné a konkurenční metaznačky -- Spam klíčovými slovy -- Zneužití cizího jména a značek v systémech PPC -- Komentářový a katalogový spam -- A co na Black Hat SEO říkají vyhledávače -- Google a jeho spam report formulář -- Seznam a jeho antispam report -- Otázky a odpovědi k SEO a PPC -- Mohu být penalizovaný za to, když stránky odkazují samy na sebe? -- Je pro mne škodlivé, když ze svých stránek odkazuji na ostatní? -- Jak poznám, že mne vyhledávač penalizoval? -- Lze si koupit výsledek hledání zaplacením reklamy na Seznamu? -- Jak dostat na Seznam aktuální otisk mých stránek? -- Jsou cennější odkazy z českých nebo zahraničních webů? -- Odstraňují správci vyhledávačů některé -- webové stránky z výsledků vyhledávání? ---
Jak mohu zvýšit pravděpodobnost klepnutí na reklamu -- PPC od Google na svých stránkách? -- Co nemohou stránky s reklamami AdSense obsahovat? -- Může být velký počet odkazů na stránce problém pro vyhledávač? -- Pomůže mi, když do domény umístím -- klíčové slovo třeba dvakrát? Doména s jedním KW totiž není už volná -- Užitečné odkazy a zdroje -- Nástroje SEO od Google -- On-line nástroje SEO -- Off-line nástroje SEO -- Zpětné odkazy -- 100 českých a slovenských katalogů -- 10 stránek, které přináší seznamy katalogů (nejenom CS a SK) Blogy a stránky, které je dobré sledovat -- Obsah CD -- Analýzy -- Skripty -- Google Sitemaps PPC -- Statistiky

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC