Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.06.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(4.7) Půjčeno:14x 
BK
Příručka
1. vyd.
Praha : Grada, 2008
205 s. ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-247-2234-4 (brož.)
Praxe & kariéra
němčina
Přeloženo z němčiny
000180357
Obsah // 0 autorce ...7 // Co vám tato kniha nabízí...9 // Jak můžete tuto knihu využít...11 // 1 Jak se vyhnout šesti nejčastějším překážkám // v rozhovorech ... 19 // 1.1 Je úžasné, že ostatní dělají, co říkám ...21 // 1.2 Jste spoluodpovědni za to, co slyšíte...21 // 1.3 Myslet neznamená vyslovit ...23 // 1.4 Vyslovit neznamená vyslyšet ...25 // 1.5 Vyslyšet neznamená porozumět ...27 // 1.6 Porozumět neznamená souhlasit...29 // 1.7 Souhlasit neznamená provést ...31 // 1.8 Provést neznamená dodržovat ...33 // 1.9 Přehledné shrnutí šesti překážek komunikace...34 // 1.10 Souhrn ...38 // 2 Jak cíleně trénovat řízení rozhovorů ...39 // 2.1 Ujasněte si cíl rozhovoru ...40 // 2.2 Přiměřené rámcové podmínky...43 // 2.3 Naslouchejte aktivně ...44 // 2.4 Akceptujte jiný úhel pohledu...48 // 2.5 Účinek otázek ...51 // 2.6 Ptejte se i na to, co je samozřejmé ...57 // 2.7 Úspěšná zpětná vazba ...59 // 2.8 Zaujměte stanovisko...68 // 2.9 Strukturujte rozhovory - dosáhnete výsledků ...73 // 3 Nejdůležitější krok ? úspěchu: Váš vnitřní postoj . . 79 // 3.1 I lidé kolem vás jsou mistry komunikace...81 // 3.2 Proč vám nerozumí všichni stejně dobře...84 // 3.3 Jak posílíte svou sebejistotu...92 // 3.4 Pečujte o sebe...93 // 3.5 Chraňte si své hranice...96 // 3.6 Uvědomte si moc svých slov: Buďte čestní...101 // 3.7 Co získáte, když budete skutečně naslouchat...107 // 4 // 4.1
4.2 // 4.3 // 4.4 // 4.5 // 4.6 // Pracovní rozhovory v týmech a ve skupinách ... // Co je na rozhovorech ve skupině tak zvláštního?... // Každý člověk je jiný - někteří jsou si však v něčem // podobní ... // Projednejte úkoly a cíle ... // Na veřejnosti vystupujte sebejistě ... // Veďte jednání cíleně... // Komplexní jednání připravujte důkladně... // 111 // 112 // 117 // 123 // 128 // 136 // 140 // 5 // 5.1 // 5.2 // 5.3 // 5.4 // 5.5 // 5.6 // 5.7 // 5.8 // 5.9 // Jak úspěšně vést obtížné rozhovory ... // Cvičení: Probuďte svou vnitřní sílu... // Konfrontaci se postavte pevně a jasně ... // Naučte se kritiku suverénně vyslechnout i vyjádřit // Procvičujte konstruktivní kritiku ... // Jak sdělovat nepříjemné zprávy... // Při střetu zájmů jsou konflikty normální... // Rozhovory o kariéře: Vyjednávejte!... // Rozhovory s klienty o penězích ... // Co dělat v případě stížnosti... // 145 // 146 // 147 154 162 168 172 181 191 198
(OCoLC)228595017
cnb001757073

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC