Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(7) Půjčeno:7x 
BK
Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2007
172 s. : il., grafy ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-7318-634-0 (brož.)
Malá edice FMK UTB ; 7/2007
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
Část. anglický a slovenský text, anglická resumé
000181756
Úvodem - Introduction - doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. ...7 // Nové dimenze konkurence a marketingové komunikace - New Dimensions of competitiveness and marketing communication - prof. Ing. Zdenek Mikoláš, CSc ...9 // Vplyv konkurenčného prostredia na nové formy marketingovej komunikácie - Impact of competitive environment on the new forms of marketing communication - doc. Ing. Jozef Strišš.CSc. ing. Milan Kubina, Ph.D ...29 // Konkurencná kvalita na globalizujúcich sa trhoch - Competitive quality on globalizing markets - doc. Ing. Milan JedlicČka, Ph.D. ...40 // Marketingová komunikace v období hyperkonkurence - Marketing communications in hypercompetition - doc.ing. Milan Kašík, CSc ...46 // Infraštruktúra pre úspešnú marketingovú komunikáciu - Infrastructure for successful marketing communication - doc. Ing.Miroslav Mariaš, CSc ...51 // Mediálne kompetencie a konkurencia v informacnej spolocnosti - Media Competences and Competition in Present Society - doc. PhDr. Eva Polákova, mim.prof ...57 // Veletrh - multimediální nástroj firemní komunikace v konkurenčním prostředí - Fair - multimedia vehicle of company communication in competitive universe - doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. ...71 // Nástroje marketingovej komunikácie ako zdroj konkurencie v sektore služieb - Marketing communication tools as the competition source in the service sector - doc. Ing. Eva Drličková, PhD., Ing. Miriam Olšiaková, PhD. Inna Melnyk ...89 // Společensky odpovědné chování přináší firmám konkurenční výhody - Socially responsible behaviour brings competitive advantages to firms - Ing. Vilém Kunz ...95 // Média v kontextu globalizace a identita jednotlivce - Media in the context of globalization and individuals identity - Ing. Jan Sucháček, Ph.D. ...105 //
Po čem zákazníci touží? - What Customers Want? - Ing. Michal Vaněk, Ph.D., Ing. Jana Bartoňová, Ing. Jana Magnusková ...115 // GUERILLA MARKETING - ako porazit konkurenciu - GUERILLA MARKETING - How discomfited competing business - Ing. Milan Kubina, PhD., Ing. Viliam Lendel ...123 // Benchmarkingové porovnávanie kuchyňských štúdií v oblasti marketingovej komunikácie - Benchmarking Comparison of Kitchen Studios in the Area of Marketing Communication - PhDr. Ludmila Cábyová ...127 // Konkurenční postavení regionálních symfonických orchestrů - Competitive position of regional symphony orchesras - Ing. Mgr. Radim Bačuvčík ...133 // SEO a SEM jako účinné nástroje boje s konkurencí v e-prostoru - SEO and SEM as effective tools in competitive fights - Mgr. Štepán Prachař ...140 // Metoda ABC jako součást marketingových komunikací - Audit Bureau of Circulations - Mgr. Eva Staňková ...147 // Cultural Dimensions - Mongolia and China - Tuvshinzaya Sanduijav, Narantungalag Ganbat ...150 // Z novinek odborné literatury - Stojí za to si prečíst - New titles in specialized literature - worth reading doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. ...159

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC