Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 25.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(17.5) Půjčeno:35x 
BK
EB
Příručka
1. vyd.
Praha : Grada, 2010
168 s. : il. ; 24 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-6892-2 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-3236-7 (brož.)
Komunikace
Obsahuje terminologický slovníček
Obsahuje bibliografii na s. 149-150
000181833
O autorce 9 // Předmluva 11 // 1. Co to znamená, když aneb Čím chci být 13 // 1.1 Popis rolí vzdělavatele 14 // Konzultant/poradce 14 // Lektor 14 // Kouč 15 // Mentor/tutor 15 // Supervízor 16 // Facilitator 16 // Mediator 16 // 2. Jsem lektor aneb Hlavní kompetence lektora 19 // 2.1 Obraz lektora 20 // Vizuální kontakt 22 // Mimika 23 // Postoj a pohyb 23 // Gestika a proxemika - gesta a práce s prostorem 24 // Paralingvistika - práce s hlasem 24 // 2.2 Kompetence lektora 27 // 2.3 Hodnoty lektora 29 // 3. Začátek je klíčový aneb Analýza vzdělávacích potřeb 33 // 3.1 Varianty vzdělávání ve firmách či v organizacích 34 // 3.2 Analýza vzdělávacích potřeb 36 // 3.3 Iři kroky práce na zakázce 38 // Příprava 38 // Realizace 39 // Evaluace 40 // 6 I LEKTORSKÉ DOVEDNOSTI // 4. Příprava je základ aneb Didaktika a metodika vzdělávací akce 41 // 4.1 Cíl, výstup a scénář vzdělávací akce 42 // Cíle vzdělávací akce 43 // Scénář vzdělávací akce 44 // 4.2 Typy vzdělávacích akcí 43 // Přednáška 43 // Seminář 46 // Workshop 48 // 4.3 Lektorský tandem 52 // 5. Jedeme! aneb Proces vzdělávací akce 55 // 5.1 Struktura akce 56 // 5.2 Práce s lidmi a s atmosférou 60 // Péče o lidi 60 // Pozitivní klima 63 // 5.3 Proces učení 66 // 6. Hry, hrátky a icebreakery aneb Aktivizační prvky ve vzdělávacím // procesu 71 // 6.1 Účel, popis a využití her 73 // Icebreakery 74 // Hrátky 77 // Hry 82 // 6.2 Další druhy aktivit — případové studie, modelové situace, simulace 83 // 6.3 Pomůcky a práce s nimi 85 // 7. Řešíme problémy aneb Komplikované situace při vzdělávací akci 89 // 7.1 Prevence problematických situací ve vzdělávacím procesu 90 // 7.2 Obtížné situace a jejich řešení 96 // 8. Hodnocení je zapotřebí aneb Evaluace jako výstup z akce 103 // 8.1 Typy evaluací 104 //
8.2 Formy evaluace, jejich výhody a využití 106 // 9. Zádrhele a kotrmelce aneb Čemu se má lektor vyhnout a proč 113 // 9.1 Lektorské hříchy, chyby a omyly 114 // 9.2 Jak na to, když je u sebe objevíte 118 // 10. Podnikám jako lektor aneb Marketing, PR a finance v práci // lektora 127 // 10.1 Zázemí lektorského podnikání 128 // 10.2 Marketing a PR lektora 130 // Marketingová strategie lektora 130 // Marketingová taktika lektora 131 // PR lektora 133 // 10.3 Práce s financemi 136 // 10.4 Time management lektora 138 // Doslov 143 // Slovník 145 // Seznam použité literatury 149 // Přílohy: // Příloha 1 Příklad anotace programu 151 // Příloha 2 Scénář kurzu 153 // Příloha 3 Help list pomůcek 155 // Příloha 4 Marketingový plán lektora 156 // Příloha 5 Příklad hodnotícího dotazníku pro účastníky 1 58 // Příloha 6 Příklad hodnotícího dotazníku pro organizátory 161 // Příloha 7 Příklad hodnotící zprávy z workshopu 164 // Příloha 8 Plán osobního rozvoje 168

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC