Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(22.9) Půjčeno:183x 
BK
Příručka
Vyd. 2., rozš. a aktualiz.
Praha : Portál, 2010
151 s. : il. ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-7367-712-1 (brož.)
Obsahuje bibliografii na s. 149-151
000184876
I. Proč více spolupráce do školy? -- 1. Výbava pro život -- 2. Člověk bytost kooperativní -- 3. Podstata učení je sociální -- II. Současná škola a snaha o kooperaci -- 1. Krátký pohled do historie -- 2. Současná škola a skupinové vyučování -- 3. Kooperativní výuka nerovná se skupinová práce -- 4. Spolupráce žáků v tradičním modelu školy -- 5. Typy uspořádání výuky: -- kooperativní, kompetitivní, individualistické -- m. Kooperativní model výuky -- 1. Pojem kooperace -- 2. Typy kooperace -- 3. Kooperace a hledání nové školy -- 4. Vrstevnické vztahy v modelu vyučování -- 5. Znaky kooperativního učení -- IV. Technologie kooperativní výuky -- 1. Učební prostředí -- 2. Cíle výuky -- 3. Úkoly pro skupiny -- 4. Úkoly pro různé vyučovací předměty -- 5. Projekt jako specifický typ skupinového úkolu -- 6. Metody, techniky a strategie výuky -- 7. Kooperativní hra -- 8. Kooperativní dovednosti -- 9. Řízení výuky -- 10. Hodnocení činnosti -- 11. Kooperativní skupiny mimo výuku (vrstevnické programy) -- V. Spolupráce učitelů -- 1. Týmy vzájemné pomoci -- most od vydělávání k praktickému užití -- 2. Práce v týmech vzájemné pomoci -- VI. Další náměty činností -- Závěr
(OCoLC)655144311
cnb002094100

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC