Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.10.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(12.5) Půjčeno:25x 
BK
EB
1. vyd.
Praha : Grada, 2010
184 s. : il. ; 24 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-3376-0 (brož.)
ISBN 978-80-247-6690-4 (online ; pdf)
Obsahuje bibliografii na s. 181-184 a bibliografické odkazy
000191203
1. Politika public relations geneze // 1.1 Šaman, král a kardinál // 1.2 Politika, věc veřejná // 1.3 Moderní společnost a nová elita // 1.4 Nástup public relations // 1.5 Válečná propaganda a velká válka // 1.6 E. L. Bernays, otec public relations // 1.6.1 Formování občanského souhlasu // 1.6.2 Revoluce, banány a CIA // 1.6.3 Propaganda, blahobyt a demokracie // 1.7 Joseph Goebbels, pán myšlenek třetí říše // 1.7.1 Film, nacismus a politická propaganda // 1.7.2 Věčný Žid (Der Ewige Jude) // 1.7.3 Žid Süs (Jud Süs) // 1.8 Propaganda a public relations // 1.8.1 Propaganda v běhu času // 1.8.2 Propaganda, pravda a vzdělání // 1.8.3 Propaganda, rozlišení a charakteristika // 1.8.4 Argumentační a rétorická manipulace techniky // 2. Public relations teorie a praxe // 2.1 Public relations, definice a vymezení pojmu // 2.1.1 Public relations a veřejné mínění // 2.1.2 Public relations, sociální kontrola a hegemonie elit // 2.1.3 Public relations a ideologie // 2.1.4 Public relations a propaganda // 2.1.5 Public relations a etika // 2.1.6 Public relations a psychologické operace // 2.1.7 Public relations a agentury public relations // 2.1.8 Public relations a marketing // 2.1.9 Public relations a reklama // 2.1.10 Public relations a marketingová komunikace // 2.2 Public relations a regulace informačního toku // 2.2.1 Public relations a publicita // 2.2.2 Public relations a usměrňováni informací // 2.2.3 Aktivní public relations // 2.2.4 Reaktivní public relations // 2.3 Public relations a předání zájmového sdělení // 2.3.1 Public relations, informační zdroje a komunikační kanály // 2.4 Public relations a masová média // 2.4.1 Masová média a současná společnost // 2.4.2 Informační filtry // 2.4.3 Informační filtry, taktika a strategie PR // 2.4.4 Kritická škola a hegemonie elit //
2.4.5 Dominantní zdroje a informační monopol // 2.4.6 Kulturní imperialismus // 2.4.7 Liberální paradigma konkurence // 2.4.8 Chaotický tok a nástup nové hegemonie // 2.4.9 Masová média a jejich společenská funkce // 2.4.10 Základní vlivy na mediální a žurnalistické výstupy // 2.4.11 Publikum a účinky masových médií // 2.4.12 Účinky masových médií na jednotlivce // 3. Public relations a politická praxe // 3.1 Mocenská elita a vztahy s veřejností // 3.1.1 Mocenská elita a politická třída // 3.1.2 Koloběh elity a teorie elity // 3.2 Politická propaganda a formování souhlasu // 3.2.1 Politická propaganda a autorita // 3.2.2 Politická propaganda a krycí organizace // 3.2.3 Politická propaganda a politické instituty // 3.2.4 Politická propaganda a informační manipulace // 3.2.5 Politická propaganda a formování veřejného mínění // 3.2.6 Politická propaganda a obraz nepřítele // 3.2.7 Public relations a politický projev // 4. Případové studie // 4.1 PR a kauza raketové obrany USA ve východní Evropě (I. dějství) // 4.1.1 Raketová základna, občanská veřejnost a formování souhlasu // 4.1.2 Raketová základna USA a public relations české vlády // 4.1.3 Vrtěti radarem aneb Občanská veřejnost se aktivizuje // 4.2 PR a kauza raketové obrany USA ve východní Evropě (II. dějství) // 4.3 PR a kauza regionálních válek // 4.3.1 Rusko-gruzínská válka o Jižní Osetii // 4.3.2 Lité olovo v pásmu Gazy
(OCoLC)681497234
cnb002125052

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC