Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.10.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(11.3) Půjčeno:34x 
BK
EB
1. vyd.
Praha : Grada, 2010
303 s., [16] s. obr. příl. : il. (některé barev.), mapy ; 25 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-3622-8 (váz.)
ISBN 978-80-247-8351-2 (online ; pdf)
Expert
Obsahuje bibliografii na s. 289-295, bibliografické odkazy a rejstřík
Anglické resumé
000191209
1. Východiska marketingové komunikace // 1.1 Marketing a komunikace // 1.2 Teoretická východiska marketingové komunikace // 1.2.1 Teorie komunikace // 1.2.2 Komunikační proces // 1.2.3 Psychologie a marketingová komunikace // 1.2.4 Přesvědčivá komunikace // 1.3 Shrnutí // 1.4 Otázky a náměty k diskusi, klíčová slova, rozšiřující literatura // 2. Cíle a strategie marketingové komunikace // 2.1 Cíle marketingové komunikace // 2.2 Komunikační mix // 2.2.1 Optimalizace komunikačního mixu // 2.3 Integrovaná marketingová komunikace // 2.4 Výběr komunikační strategie // 2.5 Rozpočet komunikační strategie a efektivnost // 2.6 Sporné otázky komunikace // 2.7 Shrnutí // 2.8 Případová studie // 2.9 Otázky a náměty k diskusi, klíčová slova, rozšiřující literatura // 3. Komunikační mix // 3.1 Reklama // 3.1.1 Druhy reklamy // 3.1.2 Média, jejich výběr, plánování, organizace // 3.1.3 Hodnocení efektivnosti reklamy // 3.2 Podpora prodeje // 3.3 Přímý marketing // 3.4 Public relations // 3.5 Osobní forma komunikace osobní prodej // 3.5.1 Prodejní aktivity // 3.5.2 Prodejní proces a schopnosti obchodníka // 3.6 Sponzoring // 3.7 Veletrhy a výstavy // 3.8 Shrnutí // 3.9 Případové studie // 3.10 Otázky a náměty k diskusi, klíčová slova, rozšiřující literatura // 4. Marketingová komunikace mezi organizacemi // 4.1 Unikátnost průmyslového prostředí // 4.1.1 Zvláštnosti trhu // 4.1.2 Odlišnosti spojené s výrobkem, cenou a distribucí // 4.1.3 Specifika kupujícího // 4.2 Reklama na průmyslovém trhu // 4.2.1 Reklamní média // 4.2.2 Sdělení // 4.3 Nástroje podpory prodeje // 4.4 Přímý marketing // 4.5 Public relations a firemní image // 4.6 Obchodníci // 4.7 Rozpočet // 4.8 Shrnutí // 4.9 Případová studie // 4.10 Otázky a náměty k diskusi, klíčová slova, rozšiřující literatura //
5. Mezinárodní marketingová komunikace // 5.1 Mezinárodní marketingový komunikační proces // 5.2 Volba mezinárodní marketingové komunikační strategie // 5.3 Přímý vstup na zahraniční trh // 5.4 Delegace bez investic // 5.5 Obchodní mezičlánky // 5.6 Mezinárodní veletrh a výstava // 5.7 Shrnutí // 5.8 Případová studie // 5.9 Otázky a náměty k diskusi, klíčová slova, rozšiřující literatura // Marketingová komunikace na internetu // 6.1 Internet a jeho význam pro marketingovou komunikaci // 6.2 Prezentace firmy na internetu // 6.3 Komunikační mix na internetu // 6.3.1 Reklama na internetu // 6.3.2 Public relations na internetu // 6.3.3 Podpora prodeje na internetu // 6.3.4 Přímý marketing na internetu // 6.4 Nové formy komunikace v prostředí Web 2.0 // 6.5 Shrnutí // 6.6 Případová studie // 6.7 Otázky a náměty k diskusi, klíčová slova, rozšiřující literatura // Trendy v marketingové komunikaci 21. století // 7.1 Product placement // 7.2 Guerillová komunikace // 7.3 Mobilní marketing // 7.4 Virální marketing // 7.5 Word-of-Mouth, buzz marketing // 7.6 Shrnutí // 7.7 Případové studie // 7.8 Otázky a náměty k diskusi, klíčová slova, rozšiřující literatura // Závěry pro marketingovou komunikaci 21. století // Studie mezinárodní marketingové komunikační politiky firmy McDonald’s
(OCoLC)670482229
cnb002125053

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC