Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.06.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Příručka
Vyd. 1.
Brno : Computer Press, 2010
304 s. : il. ; 23 cm + 1 DVD

objednat
ISBN 978-80-251-2795-7 (brož.)
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
000191244
KAPITOLA 1 -- Marketing na Internetu -- Co je internetový marketing -- Internetový marketing nebo online marketing? -- Online reputace -- Neanonymní zákazník -- Řízení vztahu se zákazníky (CRM) -- Charakteristika marketingu na Internetu -- Konverzace Zákazník není sám Spoluúčast -- Internetový marketing jako proces -- Jaké jsou předpoklady úspěchu na Internetu -- Internetový marketing pro B2B -- Značka v B2B Konverzace Budování důvěry -- Marketingová komunikace na Internetu Prostředí pro komunikaci Marketingový komunikační mix pro Internet Cíle marketingové komunikace na Internetu -- Lead generation -- Důvody pro generování informací Povzbuzování k podnětům -- Long tail Web 2.0 -- KAPITOLA 2 -- Jak pracují vyhledávače -- Relevantní výsledek vyhledávání -- Procházení (Crawling) Indexování (Indexing) Hodnocení (Ranking) -- Technologie vyhledávání -- Latent Semantic Indexing (LSI) Rozpoznávání obrázků Indexace audia ve videu Lemmatizace Citační analýza -- Výsledky vyhledávání a možnosti vyhledávačů -- Univerzální vyhledávání (Google Universal Search) Uživatelské vyhledávání (Google SearchWiki) Lokální vyhledávání Lze si koupit pozici ve vyhledávání? -- Příklady vyhledávačů -- Seznam.cz (www.seznam.cz) -- Google (www.google.cz, www.google.com) -- Yahoo! (www.yahoo.com) -- Bing.com (www.bing.com) -- Ask.com (www.ask.com) -- Cuil (www.cuil.com) -- Centrum (www.centrum.cz) -- Business.com
(www.business.com) -- Yoople.net (www.yoople.net) -- Scour (www.scour.com) -- 50matches (www.50matches.com) -- Hakia (www.hakia.com) -- Search People in Video (http://reuters.viewdle.com/searchm) WolframAlpha (www64.wolframalpha.com) Asijské vyhledávače Ruské vyhledávače -- KAPITOLA 3 -- Jak správně vytvářet WWW stránky -- Jak se návštěvníci dostanou na stránky -- Přímá návštěvnost Přístup přes vyhledávače Návštěvy z odkazujících stránek Je i čtvrtý přístup? -- Proč jsou stránky vytvářeny -- Odliš se nebo zemři -- MDA (Most Desired Action) -- Co je konverze -- Přístupnost -- Základní okruhy pravidel přístupnosti -- Použitelnost -- Jak zvýšit důvěru návštěvníků stránek -- Jak zvýšit atraktivitu stránek -- 10 největších chyb WWW stránek -- 10 spolehlivých způsobů, jak naštvat návštěvníky -- Zásady kvalitních prezentací -- Jak postupovat při tvorbě WWW prezentací -- KAPITOLA 4 -- Optimalizace WWW stránek -- Optimalizace pro vyhledávače (SEO) -- Příprava klíčových slov Faktory SEO na stránkách Faktory SEO mimo stránky Optimalizace videa (video SEO) Když je stránka zrušena Podvodné (zakázané) praktiky v SEO -- Tvorba obsahu na webu (Copywriting) -- Základní pojmy Funkce obsahu Zásady psaní textů pro web -- Analýza návštěvnosti -- Metody analýzy Hlavní ukazatele Nástroje pro analýzu -- KAPITOLA 5 -- Budování zpětných odkazů -- Postup budování odkazů Kam umisťovat odkazy
-- Kam odkazy nedávat -- Míra zanoření odkazů (Deep link ratio) -- Odkazy na stránky v cizích jazycích -- Typy odkazů -- Přirozené odkazy (linkbaiting) Odkazy zdarma Vyměněné odkazy Nakoupené odkazy -- Popularita (rank) stránek -- Technické poznámky k budování odkazů -- Značkování odkazů Jak má vypadat odkaz Atribut nofollow -- Vyhodnocování odkazů -- KAPITOLA 6 -- Reklama na Internetu -- Zásady pro výběr reklamy Vstupní stránka (Landing page) -- Typy vstupních stránek Vlastní tvorba vstupní stránky A/B testování -- Plošná reklama -- Reklamní proužky (bannery) Automaticky se otevírající (pop-up) okna Tlačítka -- Průzkumy účinnosti plošné reklamy Kde funguje plošná reklama -- Zápisy do katalogů -- Oborové portály -- Přednostní výpisy Kontextová reklama -- Behaviorální reklama (Behavioral Advertisment) -- Účinnost behaviorální reklamy -- KAPITOLA 7 -- Marketing v PPC systémech -- Co je PPC reklama -- Základní pojmy -- Druhy a možnosti PPC reklamy -- Možnosti PPC reklamy -- PPC systémy -- Google Adwords Seznam Sklik Ad Fox ETARGET Google Adsense -- Vlastní provedení PPC kampaně -- Stanovení cílů, rozpočet, doba trvání -- Volba klíčových slov -- Tvorba vstupní stránky -- Tvorba kampaní, sestav a inzerátů -- Vytváření grafických reklam -- Spuštění kampaně -- Průběžné sledování a vyhodnocování -- Postup vytvoření kampaně v Google Adwords Nástroje pro PPC kampaně -- Nástroj
pro návrh klíčových slov Statistiky vyhledávání Nástroj URL Builder -- Dynamické vkládání slov do reklamy (DKI) Skóre kvality -- Skóre kvality na Googlu a ve vyhledávací síti Skóre kvality pro obsahovou síť -- Tipy pro PPC kampaně -- Lokální cílení -- Možné chyby při tvorbě PPC kampaní Podvodné praktiky u PPC systémů -- KAPII ULAb -- Podpora prodeje -- Podpora prodeje v B2C a B2B Pobídky k nákupu v B2C e-shopech -- Vzorky Kupony -- Soutěže a ankety Slevy -- Soubory (balíčky) produktů a akční sety -- Cross-selling -- Up-selling -- Porovnání produktů -- Prodloužení zákonných lhůt -- Pobídky k nákupu v B2B -- Rabat Soutěže Zboží zdarma Podíl na nákladech -- Věrnostní programy -- Jak správně nastavit věrnostní program -- Partnerské programy -- Vývoj partnerských programů -- Provize v partnerských programech -- Partnerský program z pohledu zprostředkovatele -- KAPITOLA 9 -- Marketing na sociálních médiích -- Co jsou sociální média -- Sociální nakupování Sociální média v B2B Co sociální média nedokáží -- Rozdělení sociálních médií Uživatelé sociálních médií -- Co zajímá uživatele sociálních médií -- Sociální marketing -- Jak se angažovat na sociálních médiích Pravidla hry na sociálních médiích -- Optimalizace na sociálních médiích -- Pravidla SMO -- Sociální sítě -- Obousměrná komunikace -- Rozdíly v komunikaci na síti a v životě -- Blog -- Co chtějí
lidé číst -- Jak a proč psát blog -- Jaké jsou přínosy blogování -- Firemní blog -- Mikroblogy -- Splog a flog -- Technická stránka blogování Produkty pro blogování -- Diskusní fóra -- Q&A portály -- Wiki -- Jak využít wiki v marketingu Wikipedie -- Sociální záložkování -- Značky -- Měření, monitorování, analýza na sociálních médiích -- Jak rozšířit přínosnou komunitu -- Facebook -- Historie a princip Facebooku Jak se připojit k Facebooku Marketing na Facebooku Reklama na Facebooku SEO pro Facebook Nebezpečí na Facebooku -- YouTube -- Jak zřídit vlastní kanál na YouTube -- Flickr -- Linkedln -- Twitter -- Marketing naTwitteru -- Lidé.cz -- KAPITOLA 10 -- Public relation -- Novinky a zprávy (News release) -- Postup pro vypouštění zpráv -- Články -- Cíle psaní článků -- Jaké články jsou nejúspěšnější -- Kam umisťovat články -- Podcasting a vodcasting -- Využití podcastingu (vodcastingu) -- Virální marketing -- Word-of-mouth marketing Co je virální marketing Kdy využít virální marketing Kategorie virálního marketingu Kde nefunguje virální marketing Guerrilla marketing -- Usnadnění přístupu k informacím -- RSS -- Feed Reader -- KAPITOLA 11 -- Přímý marketing -- E-mailing -- Právní rámec Cíle e-mailingu Typy e-mailů -- Specifika e-mailingu v B2B Programy pro e-mailing -- Webové semináře VoIP telefonie Online chat -- Příloha -- Vyhledávače obecné -- Svět -- Česká republika
-- Slovensko -- USA -- Rusko -- Čína -- Korea -- Vyhledávače specializované Katalogy -- Zdroje informací o marketingu na Internetu -- Česky Anglicky

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC