Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
3.0 (hodnocen2 x )
(44.6) Půjčeno:357x 
BK
EB
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2010
325 s. : il. ; 24 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-2742-4 (brož.)
ISBN 978-80-247-7370-4 (online ; pdf)
Pedagogika
Obsahuje bibliografii na s. 280-289, bibliografické odkazy a rejstřík
Anglické a německé resumé
Popsáno podle tištěné verze
000191257
O AUTOROVI // 1. ÚVOD // 2. TŘÍDNÍ KLIMA // 2.1 Spolutvůrce třídního klimatu učitel // 2.1.1 Classroom Life Život ve třídě // 2.1.2 ,Jsem dobrým spolutvůrcem klimatu?" // 2.2 Spolutvůrce třídního klimatu žák // 2.3 Spolutvůrci třídního klimatu rodiče // 2.4 Vyučovací metody a edukační aktivity // 2.4.1 Suportivní výukové metody // 2.4.2 Hra jako součást vzdělávání // 2.4.3 Moderní didaktická technika // 2.4.4 Zpětná vazba // 2.5 Komunikace ve třídě // 2.5.1 Odborná komunikace // 2.5.2 Sociální komunikace // 2.5.3 Jak komunikaci měřit? (CCQ) // 2.6 Hodnocení // 2.6.1 Být spravedlivý? // 2.6.2 Chyby známkování aneb Jak a co hodnotit? // 2.6.3 Četnost a váha známek // 2.6.4 Klasifikační řády nebo kritéria pro každý předmět? // 2.6.5 Závěry // 2.7 Kázeňské vedení třídy // 2.8 Vztahy mezi žáky ve třídě // 2.9 Participace žáků // 2.9.1 Participace žáků na řízení školy // 2.9.2 Participace žáků na samosprávě třídy // 2.9.3 Participace žáků na pravidlech // 2.9.4 Participace žáků na výukových činnostech // 2.10 Prostředí třídy // 3. JAK MĚŘIT VE TŘÍDĚ? // 3.1 Pedagogický romantismus // 3.2 Kvantitativní nebo kvalitativní metodou? // 3.3 Pozorování a rozhovor // 3.4 Měření klimatu dotazníkem // 3.4.1 Dotazník „Naše třída" // 3.4.2 Dotazník B3 a B4 // 3.4.3 Dotazník MCI // 3.4.4 Dotazník CES // 3.4.5 Měření klimatu jako způsob akčního výzkumu // 3.4.6 Dotazník KLIT // 3.4.7 Dotazník SCCQ // 3.4.8 Dotazník LEI // 4. KLIMA ŠKOLY // 4.1 Klima školy versus kultura školy // 4.2 Učitelé // 4.2.1 Měření pedagogického sboru (OCDQ-RS) // 4.2.2 Nástroj „Klima školy" // 4.2.3 Inventář hodnocení spokojenosti učitelů (HSU) // 4.3 Ředitel // 4.4 Žáci // 4.5 Rodiče // 4.5.1 Válka o děti // 4.5.2 Komunikace s rodiči //
4.5.3 Zapojení rodičů do života školy // 4.5.4 Měření spokojenosti rodičů // 4.6 Víceletá gymnázia nebo základní školy? // 4.7 Defenzivní a podvodné klima gymnázií // 4.8 Klima na vysokých školách // 4.9 Koncepty školy // 4.9.1 Zdravá škola // 4.9.2 Efektivní škola // 4.9.3 Dobrá škola // 4.9.4 Spokojená škola // 5. JAK MĚŘIT VE ŠKOLE? // 5.1 SWOT analýza // 5.2 Měření klimatu školy // 5.2.1 Dotazník CFK Ltd profil klimatu školy // 5.2.2 Foxova „skládačka" tvorba vlastního klimatického nástroje // 5.2.3 Jak měří „suchaři" a jak měří „machři" // 5.2.4 Dotazník školního prostředí // 5.3 Některá klimatická zjištění // 5.3.1 J. Lašek a J. Mareš a jejich měření klimatu // 5.3.2 Pražská skupina školních etnografii // 5.3.3 H. Grecmanová a její šetření  // 5.3.4 R. Čapek a jeho šetření sedmých ročníků ZŠ a víceletých gymnázií // 5.4 Klimatické mantinely // 5.5 Inspirace pro výzkumníka klimatu školy // 6. PLÁN EVALUACE ŠKOLY // Appendix // 7. ZÁVĚR // LITERATURA // PŘÍLOHY // Dotazník Život ve třídě // Dotazník Naše třída aktuální forma // Dotazník Naše třída preferovaná forma // Dotazník CCQ // Dotazník CES aktuální forma // Dotazník CES preferovaná forma // Dotazník KLIT // Dotazník SCCQ klima ve třídě // Dotazník Nástroj LEI // Odpovědní arch LEI // Dotazníku OCDQ-RS úplné znění včetně instrukce // Test školního klimatu // Inventář hodnocení spokojenosti učitelů (HSU) // Dotazník pro hodnocení školního klimatu // Dotazník pro hodnocení třídního klimatu // Dotazník školního prostředí // SHRNUTÍ
(OCoLC)693930663
cnb002128139

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC