Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.06.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Příručka
Vyd. 2.
Praha : Ekopress, 2006
158 s. : il. ; 24 cm

objednat
ISBN 80-86929-05-1 (brož.)
Na obálce uvedeno jako 2., přeprac. a rozš. vyd.
Obsahuje bibliografii na s. 147-149 a bibliografické odkazy
000191592
Obsah // 1 Üvod... 9 // 2 Předpoklady využití marketingu v hotelu...11 // 2.1 Charakteristika služeb hotelu...12 // 2.2 Podstata marketingu služeb hotelu...16 // 3 Analýza - předpoklad úspěšné marketingové strategie hotelu...22 // 3.1 Podstata analýzy... 23 // 3.2 Analýza SWOT...25 // 3.3 Analýza strategických obchodních jednotek hotelu...27 // 3.4 Analýza vnějšího prostředí hotelu...30 // 3.5 Analýza konkurenčních hotelů ...32 // 3.6 Potřeby a požadavky hostů a jejich vliv na tvorbu strategie hotelu.33 // 3.7 Segmentace trhu...39 // 3.7.1 Kritéria segmentace ...40 // 3.7.2 Výběr cílového segmentu...46 // 3.7.3 Zaujetí pozice na trhu...48 // 4 Marketingová strategie hotelu...50 // 4.1 Určení cílů hotelu...52 // 4.2 Výběr marketingové strategie ...54 // 4.3 Marketingový plán ...60 // 5 Aktivizace marketingového mixu...64 // 5.1 Plánování produktu...65 // 5.2 Cena...68 // 5.3 Distribuce...72 // 5.4 Komunikace s hosty ...77 // 5.4.1 Reklama...79 // 5.4.2 Direct mail... 82 // MARKETING HOTELOVÝCH SLUŽEB // 5.4.3 Publicita... // 5.4.4 Public Relations...87 // 5.4.4.1 Řízení a organizace public relations ...90 // 5.4.4.2 Charakteristika veřejnosti...91 // 5.4.4.3 Podniková identita a vizuální komunikace hotelu ...96 // 5.4.4.4 Tištěné materiály hotelu...97 // 5.4.4.5 Výstavy a konference v oboru...?1 // 5.4.4.6 Vnitřní public relations...?? // 5.4.4.7 Public relations v období krize...?4 // 5.4.4.8 Eventy a jejich
využití v public relations ...106 // 5.4.4.9 Výzkum, měření a hodnocení public relations...108 // 5.4.5 Podpora prodeje...1? // 5.4.5.1 Podpora prodeje ubytovacích služeb...? // 5.4.5.2 Podpora prodeje produktového balíčku...?4 // 5.4.5.3 Křížová podpora prodeje - cross promotion ...?7 // 5.4.5.4 Podpora prodeje gastronomických služeb...119 // 5.4.5.5 Podpora prodeje kongresů, schůzek a konferencí ...125 // 5.4.5.6 Podpora prodeje ostatních doplňkových služeb...130 // 5.4.6 Sponzorství ...?2 // 5.4.7 Lobbing ...?4 // 5.4.8 Organizace komunikační kampaně...135 // 5.4.8.1 Příprava komunikační kampaně ...138 // 5.5 Lidé ...140 // 6 Koordinace marketingových činností...142 // Závěr...145 // Seznam použité literatury...I47 // Přílohy...151 // Příloha 1 Marketingový audit ...131 // Příloha 2 Silné a slabé stránky hotelu ...138
(OCoLC)85718649
cnb001651671

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC