Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(23) Půjčeno:46x 
BK
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Portál, 2010
202 s. ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-7367-787-9 (brož.)
angličtina
Obsahuje bibliografie
000192626
Kapitola 1 -- Proč je hra tak důležitá -- Proč je hra pro dítě s autismem tak obtížná? -- Co znamená slovo hra? -- Jak používat tuto knihu -- Kapitola 2 -- Herní dovednosti raného věku: získávání pozornosti a sdílení světa -- Co znamená „sdílení světa"? -- Snaha o únik -- Komunikace -- Nápady pro vyzkoušení -- Další krok -- Co je intenzivní interakce? -- Kapitola 3 -- Strukturovaná hra -- Proč děti s poruchou autistického spektra potřebují strukturu? -- Co znamená „strukturovaná hra" a jak se provádí? -- Vytváření herních příležitostí úprava prostředí -- Aplikovaná behaviorální analýza (ABA) -- Strukturování rané výuky -- Výběr a flexibilita -- Kapitola 4 -- Váš počítač jako pomocník a vítaný zdroj informací -- Volně přístupné komunikační pomůcky -- Webové stránky týkající se emocí -- Formování sociálních dovedností -- Webové stránky pro rozvrhy, kalendáře a žetony -- Webové stránky pro pracovní sešity a rukodělné činnosti -- Webové stránky pro interaktivní hry -- Využívání interaktivních počítačových her -- Upravený hardware -- Vizuální podpora při používání počítačů -- Využití digitální fotografie k přípravě aktivit -- Využití digitální fotografie -- při rozvoji porozumění a nácviku schopnosti výběru -- Kapitola 5 -- Hračky -- Pomoc mé dítě hračky odmítá! -- Výběr hraček: zpět k prvním hračkám -- Být připraven --
Vizuální podpora hry -- Nápady pro začátek -- Kde najít vhodné hračky -- O čem uvažujeme, když hledáme vhodnou hračku -- Hračky rozvíjející dovednosti a motivační a odměňující -- Úprava hraček -- Důležitý prvek realismus -- Užitečná sada hraček -- Narozeniny a Vánoce -- Kapitola 6 -- Stolní hry, hádanky, skládanky, puzzle -- Jak začít -- Zábava a legrace při stolních hrách -- Kapitola 7 -- Hudba -- Nápady, které si můžete vyzkoušet doma -- Jak se to projevuje v praxi? Nápady -- Založte si vlastní muziku -- Snížení hluku chodu domácnosti -- Kapitola 8 -- Střídavá hra -- Teorie mysli a sociální vývoj -- Proč je střídavá hra pro děti s autismem obtížná? -- Vnímání ostatních: Praktické činnosti -- Uvědomění si myšlení jiných lidí: Praktická cvičení -- Pomalé začátky: střídavá hra s dospělým -- Střídavá hra se sourozenci a vrstevníky -- Co může napomoci střídavé hře -- Střídavá hra v každodenním životě -- Kapitola 9 -- Motorické hry a činnosti -- Problémy smyslové integrace -- Jak začít -- Míčové hry -- Hry s malým míčkem -- Velká obruč -- Míčkové bazénky -- Velké krabice -- Taktilní krabice -- Využití krabic v předstírané (imaginativní) hře -- Čertík v krabičce -- Maňáskové divadlo -- Trampolína -- Domácí skluzavka a kladina -- Polštáře -- Kuželky -- Další hračky a pomůcky vhodné pro fyzické aktivity, -- Kapitola 10 -- Venkovní
hry -- Problémy a řešení -- Bezpečnost -- Přínos venkovní hry -- Potřeba struktury -- Jak začít: hry a aktivity -- Role dospělého ve venkovních hrách -- Pikniky -- Velká vybavení pro venkovní hry -- Tunely, stany, hrací krychle -- Venkovní hry v zimě -- Kapitola 11 -- Hry s vodou -- Autismus a voda -- Zábavné hry s vodou v místnosti -- Hry v době koupání -- Stolní hry s vodou -- Venkovní hry s vodou -- Kapitola 12 -- Možnosti televize -- Televize proč? -- Obecné problémy a jejich možná řešení -- Využití videokamery -- Kapitola 13 -- Buď kreativní: Umění a ruční práce -- Proč umění? -- Překážky mezi tvořivou činností a vaším dítětem -- Získávání pozornosti nepřímou cestou -- Jak začít -- Nápady na tvořivé činnosti -- Ruční práce a výtvarná výchova -- Kapitola 14 -- Vytváření imaginativních herních souborů -- Jaký typ hraček? -- Skutečné prostředí -- Jak začít -- Užitečné rady -- Další nápady pro herní soubory -- Potíže -- Kapitola 15 -- Začínáme s knihami a čtením -- Problémy -- Začátek: prohlížíme si společně knížku -- Nápady -- Další etapa. Čtení s porozuměním -- Příběhy s posloupností. Co následuje? -- Raná gramotnost -- Aktivity rozvíjející porozumění jazyku -- Závěr -- Kapitola 16 -- Problémy, frustrace, záchvaty vzteku: Jak do hry vnést zábavu -- Nejprve se vyrovnejte s vlastní frustrací -- Redukce stresu během hry -- Flexibilní rodičovství
pro „nepřizpůsobivé" děti -- Přehodnocování herních dovedností: potřeba definovaných cílů Radujte se ze svého dítěte
cnb002126266

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC