Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 16.03.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(29.3) Půjčeno:88x 
BK
1. vyd.
Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta, 2010
159 s. ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-244-2561-0 (brož.)
Monografie
Obsahuje bibliografii na s. 139-153
000192645
1 Stresory -- 1.1 Vymezení pojmu -- 1.2 Stresory ve školním prostředí -- 1.2.1 Vymezení pojmu -- 1.2.2 Kategorizace školních stresorů -- 1.3 Specifika školních stresorů v období adolescence -- 2 Stres -- 2.1 Vymezení pojmu stres -- 2.2 Terminologické problémy zátěže a stresu -- 2.3 Transakční a interakční model stresu -- 2.4 Subjektivní hodnocení stresové situace -- 2.5 Reakce na stres -- 3 Zvládání stresu -- 3.1 Vymezení pojmu coping -- 3.2 Strategie zvládání stresu -- 3.2.1 Situační a transsituační přístup -- 3.2.2 Taxonomie copingových strategií -- 3.2.3 Pozitivní a negativní strategie -- 3.3 Determinanty ovlivňující proces zvládání -- 3.3.1 Coping a specifika stresové situace -- 3.3.2 Coping a demografické a dispoziční charakteristiky -- 3.4 Specifika zvládání stresu u adolescentů -- 4 Determinanty vnímání a zvládání stresu -- 4.1 Situační proměnné -- 4.2 Osobnostní proměnné -- 4.2.1 Sebesystém a sebevědomí -- 4.2.2 Odolnost vůči zátěži -- 4.2.3 Lokalizace kontroly -- 5 Výzkum školního stresu u adolescentů -- 5.1 Současný stav v oblasti sledovaného problému -- 5.2 Výzkumný problém -- 5.3 Výzkumný projekt -- 5.3.1 Cíle, předpoklady a metodika výzkumu -- 5.3.2 Přehled výzkumných zjištění -- 5.3.3 Diskuse výsledků výzkumu

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC