Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.06.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:1x 
BK
Příručka
V Praze : Slovart, 2010
208 s. : il. (převážně barev.) ; 26 cm

objednat
ISBN 978-80-7391-404-2 (váz.)
angličtina
Obsahuje rejstřík
000192649
Písmeno jako forma -- Mezivýplně písmen jako tvar -- Detaily písmen -- Vyjádření emocionálního obsahu textem -- Historické konotace -- Úvahy o médiu -- Pocta důstojnosti -- Ruční práce -- Expresivnost typografického vyjádření -- Zůstat neutrální -- Úvahy o kontrastu pozadí -- Zdůraznění písma pomocí duktů -- Zdůraznění pomocí kontrastních duktů -- Zdůraznění pomocí velikosti -- Zdůraznění pomocí kontrastních -- velikostí -- Správné použití střídavých uvozovek -- Spojovník, dlouhá pomlčka -- a pomlčka -- Vysoký inverzní kontrast -- Extrémní velikost písma -- Těžké ozdoby -- Myslete jako sazeči -- Použití titulkových fontů -- Jak pracovat s čísly -- Dingbaty a piktogramy -- Teorie relativity I -- „Špatný" font? -- Typografické ohavnosti -- Nastavení hierarchie pomocí pozice -- Nastavení hierarchie pomocí velikosti -- Nastavení hierarchie pomocí duktu -- Nastavení hierarchie pomocí barvy ---
Nastavení hierarchie pomocí kontrastu -- Nastavení hierarchie pomocí orientace -- Nastavení hierarchie pomocí speciálních efektů -- Vyrovnání párů (kerning): -- ano, nebo ne? -- Písmo jako ilustrace -- Trojrozměrné písmo -- Opakování -- Porušené písmo -- Vertikální naskládání -- Tvar, tvar, tvar -- Velká, či malá písmena? -- Pravidlo tří fontů -- Kombinování více fontů dohromady -- Kombinování kontrastu, duktu -- nebo barvy fontu -- Kombinování fontů s ohledem -- na historickou konotaci -- Neformálnost znamená čitelnost -- Kapitálky a zlomky se správným duktem -- Používání správného fontu -- Teorie relativity II -- neviditelná typografie -- Do očí bijící typografie -- Méně je více, -- Více je více -- Rozpaly mezi písmeny a mezi slovy -- Dělení slov a zarovnání -- Jak provádět prostrkání znaků -- Barva" textového písma -- Úvahy o typografické hmotě ---
Názory, gradace a textura Základní principy prokladu -- Optimální délka řádků -- zvětšený proklad -- Těsně naskládané řádky -- Jak označovat odstavce -- Iniciály a snížené iniciály -- Úvodní odstavce -- Sirotci a vdovy -- ,Řeky"mezer -- Proč nepoužívat dekorativní písmo? Oslava dekorativního písma -- Text přes obrázek -- Text přes text -- Efekty textového bloku -- Treorie relativity III -- Čitelnost, čitelnost, čitelnost -- Potlačená čitelnost -- Omezené použití fontů -- Jedna rodina písma -- Šest nezbytných fontů -- Každý font se k něčemu hodí -- Textový, nebo titulkový font? -- Organizované vstupní body -- Hierarchická uspořádání -- Zarovnání odstavců -- Zarovnání na levý praporek -- Zarovnání odstavce na střed a dopra asymetrické zarovnání -- Vícesloupcová textová mřížka -- Nerovnoměrná textová mřížka -- Typografické „tvarosloví" -- Podtitulky, popisy obrázků a citáty z textu ---
„Narození a smrt" textu -- Chaos, nebo pořádek? -- Komentáře, poznámky na okraj -- a alternativní jazyky -- Tabulky a schémata -- Navigační nástroje -- Okraje a mezery -- Text v rámečku -- Vznášet se v prostoru -- > Teorie relativity IV
(OCoLC)670481628
cnb002121131

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC