Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 27.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(16.5) Půjčeno:33x 
BK
EB
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2011
210 s. : il. ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-3452-1 (brož.)
ISBN 978-80-247-7322-3 (online ; pdf)
Žurnalistika a komunikace
000193082
1. Principy internetové publicistiky // 1.1 Na úvod // 1.2 Rozpojení času // 1.3 Konvergence formátů // 1.4 Revoluce ve zpětné vazbě // 1.5 Virtuální žánry // 1.6 Kritéria úspěchu // 1.7 Hlavní znaky internetové publicistiky // 1.8 Závěr // 2. Vznik a vývoj publikování on-line // 2.1 Iluze o konci světa // 2.2 Na počátku byli vojáci // 2.3 Předchůdci a nástup webu // 2.4 Počátky webové publicistiky // 2.5 Tradiční média a web // 2.6 On-line publicistika v Česku // 2.7 On-line publicistka ve světě // 2.8 Závěr // 3. Současná podoba internetové publicistiky // 3.1 Typologie současných elektronických médií // 3.1.1 Úvod // 3.1.2 Webová média z pohledu obsahu a publika // 3.1.3 Webová média z pohledu periodicity // 3.1.4 Webová média z pohledu komerčního zaměření a ekonomického postavení // 3.1.5 Webová média z hlediska jejich vztahu // k médiím tradičním // 3.2 Web jako produkt a zprávy jako služba // 3.3 Webová média a jejich vztahy s autory // 3.3.1 Honorování autorů // 3.4 Technická konstrukce on-line médií // 3.4.1 Web z hlediska uživatele // 3.5 Web z hlediska autora a technologa // 3.6 Bezpečnost webových médií // 3.7 Webová publicistika v kontextu ostatních médií // 4. Publikační systémy a informační systémy on-line // redakcí // 4.1 Statické a dynamické weby // 4.2 Od prezentace k publikaci // 4.2.1 On-line redakční systémy // 4.3 Funkce moderního CMS // 4.3.1 Dispozice // 4.3.2 Základní vlastnosti redakčních systémů // 4.4 Typy publikačních systémů // 4.4.1 Publikační systémy podle tvůrce a obchodního modelu // 4.4.2 Publikační systémy podle základní technologie // 4.5 Uživatel v publikačním systému // 4.6 Publikační systém jako centrum redakce// 4.7 Vývoj // 4.8 Závěr //
5. Příprava textu pro web // 5.1 Proč text a proč pro web? // 5.2 Volba žánru a stylu 1 // 5.2.1 Typy žánrů // 5.2.2 Použití žánrů // 5.2.3 Komunikační styly // 5.3 Délka článku 1 // 5.3.1 Mezititulky a kapitoly // 5.4 Volba titulku // 5.5 Další textové komponenty článku // 5.6 Typografická úprava článku // 5.7 Aditivní text // 5.8 Objektivita a vyváženost // 5.9 Závěr // 6. Životní cyklus článku v on-line médiu // 6.1 Proč cyklus? // 6.2 Cykly a periodicita u on-line médií // 6.3 Byl jednou jeden článek aneb Fiktivní CoverStory 6 A Fáze v publikaci fáze publikace // 6.5 Problematika mazání a změny vydaných článků // 6.5.1 Stahování vydaných článků // 6.5.2 Dílčí zásahy do vydaných článků // 6.5.3 Zásadní změny vydaných komunikátů // 6.6 Zvláštní úpravy // 6.7 Proměny v čase // 6.8 Závěr // 7. Čtenář v prostředí on-line médií // 7.1 Úloha publika v mediální komunikaci // 7.2 Kdo je čtenář webových novin? // 7.3 Chování čtenáře // 7.4 Nevěrní čtenáři // 7.5 Vztahy s publikem // 7.6 Problém komentářů // 7.7 Čtenáři, autoři a blogosféra // 7.8 Perspektivy // 8. Inzerce v on-line médiích // 8.1 Proč inzerce? // 8.2 Počátky komerce a hledání peněz // 8.3 Internetová bublina // 8.4 Reklamní formáty na současném webu // 8.5 Cíle inzerentů // 8.6 Obchodní modely reklamy na internetu // 8.7 Prodejci reklamního prostoru // 8.8 Zacílení a personalizace reklamy // 8.9 Jiné zdroje příjmů // 8.10 Reklamní alternativy // 8.11 Závěr // 9. Nová média a webové služby // 9.1 Web 2.0 // 9.2 Sociální sítě // 9.3 Instantní uživatelé // 9.4 Webová média a odkazové služby // 9.5 Média a mikrology // 9.6 On-line média a blogy čtenářů //
9.7 Média na Facebooku // 9.7.1 Facebook jako publikační platforma // 9.7.2 Facebook jako médium zpětné vazby // 9.7.3 Facebook jako zdroj sebeprezentace // 9.7.4 Agregace obsahu a udržení publika // 9.8 Web 2.0 a sociální sítě v současném internetu // 9.9 Závěr

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC