a formálního hlediska (Studentův t-test) -- 5.3.1 Vyhodnocení získaných dat -- 5.4 Dílčí závěr výzkumného šetření -- 5.5 Oprávněnost použití Studentova t-testu (Fisherův Snedecorův F-test) -- 6 KVALITATIVNÍ ANALÝZA JEDNOTLIVÝCH POLOŽEK DIDAKTICKÉHO TESTU -- 6.1 Vyhodnocení výsledků oblast získávání informací -- 6.2 Vyhodnocení výsledků vytváření interpretace -- 6.3 Vyhodnocení výsledků posouzení obsahu a formy textu -- 6.4 Závěr kvalitativní analýzy odpovědí (didaktický test) -- 7 VYHODNOCENÍ DOTAZNÍKU PRO UČITELE ČESKÉHO JAZYKA A LITERATURY PRŮZKUM -- 8 ZÁVĚRY A PŘÍNOS PRÁCE PRO PEDAGOGICKOU TEORII A PRAXI 8.1 Výstup pro pedagogickou praxi -- SUMMARY -- SEZNAM POUŽITÉ LITERATURY -- SEZNAM PŘÍLOH