Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 02.12.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(21) Půjčeno:105x 
BK
EB
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2011
200 s. : il. ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-3512-2 (brož.)
ISBN 978-80-247-7380-3 (online ; pdf)
Pedagogika
Obsahuje terminologický slovník
Obsahuje bibliografie a rejstřík
Popsáno podle tištěné verze
000193289
1. Neurolingvistika ve vztahu k vyučování cizím jazykům (Martin Lachout) // 1.1 Lokalizace jazykových oblastí v mozku // 1.2 Empirické výzkumy zpracování řeči u simultánně a sekvenčně bilingvních osob // 1.3 Didaktické závěry // Literatura // 2. Řečová produkce při osvojování cizích jazyků (Martin Lachout) // 2.1 K termínům řečová produkce a řečová percepce // 2.2 Modely řečové produkce // 2.2.1 Obecně o modelech // 2.2.2 Garrettův model // 2.2.3 Leveltův model // 2.2.4 Leonťjevův model // 2.3 Didaktické závěry // Literatura // 3. Výuka cizích jazyků zaměřená na žáka (Věra Janíkova) // 3.1 Individuální zvláštnosti žáka při učení se cizímu jazyku // 3.2 Celostní učení // 3.3 Činnostně zaměřená výuka // 3.4 Autonomní učení // 3.4.1 Strategie učení // 3.5 Učení se cizímu jazyku pomocí řešení úloh řečového typu // 3.6 Projektová metoda // 3.7 Didaktické závěry: Strategie učení ve výuce // 3.7.1 Úlohy pro seznamování se s učebními strategiemi // 3.7.2 Úlohy pro shromažďování učebních strategií ve třídě // 3.7.3 Úlohy k procvičování strategií // Literatura // 4. Emoce a učení se cizímu jazyku (Pavla Marečková) // 4.1 Emoce z hlediska psychologie učení // 4.1.1 Emoce a motivace // 4.1.2 Emoce a kognitivní procesy // 4.1.3 Vliv pozitivních a negativních emocí na kognitivní procesy // 4.2 Emoce z hlediska psycholingvistiky // 4.3 Emocionální složka cizojazyčné výuky // 4.3.1 Definice pojmu // 4.3.2 Funkce emocionální složky cizojazyčné výuky // 4.4 Možnosti posílení emocionální složky cizojazyčné výuky // 4.5 Praktické náměty do výuky cizího jazyka // Literatura // 5. Kreativní psaní ve výuce němčiny (Pavla Zajícova) // 5.1 Relevance psaní // 5.2 Asociace // 5.3 Ekvivalence // 5.4 Malé formy //
5.5 Vybrané textové druhy // Literatura // 6. Němčina jako další cizí jazyk po angličtině (Hana Andrášová) // 6.1 Jazyková politika Evropské unie // 6.2 Jazyková politika České republiky // 6.3 Role angličtiny v procesu osvojování němčiny // 6.4 Příbuzenský vztah němčiny a angličtiny // 6.5 Vliv angličtiny na němčinu, interference a transfer // 6.5.1 Vliv angličtiny na němčinu v oblasti lexikosémantické // 6.6 Didakticko-metodické principy výuky němčiny po angličtině // 6.7 Nové úkoly pro českou školu // 6.8 Podněty pro výukovou praxi // 6.8.1 Ukázky konkrétních cvičení // Literatura // 7. Celoživotní osvojování cizích jazyků na příkladu výuky // u dospělých (Kamila Podrápská) // 7.1 Celoživotní učení // 7.2 Cíle neformálního celoživotního osvojování cizích jazyků 7.2.1 Nabídka cizojazyčných vzdělávacích příležitostí // 7.3 Kognitivní vlastnosti dětí předškolního věku // 7.4 Kognitivní vlastnosti dospělých // 7.5 Organizační formy učení a vyučování jako motivační prvek výuky u dospělých // 7.5.1 Kooperativní učení // 7.5.2 Učení na stanovištích // Literatura
(OCoLC)707610082
cnb002162697

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC