Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.06.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1.7) Půjčeno:12x 
BK
Příručka
1. vyd.
Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2007
122 s. : il. ; 24 cm

objednat
ISBN 978-80-244-1681-6 (brož.)
Monografie
Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
Obsahuje bibliografie a rejstřík
000193609
Obsah // Úvod...5 // 1 Na startovní čáře autorské tvorby...9 // 1.1 Dospělý účastník - adresát studijního textu...9 // 1.2 Obecné požadavky na kvalitní studijní text distančního vzdělávání...13 // 1.3 Rozdíl mezi klasickým a distanční metodikou zpracovaným // studijním textem...15 // 1.4 Nezbytné vstupní informace pro autora...18 // Shrnutí...23 // 2 Vymezení a formulace učebních cílů...25 // 2.1 Typy cílů v textech distančního vzdělávání...27 // 2.2 Vlastnosti učebních cílů...30 // 2.3 Formulování cílů...32 // Shrnutí...38 // 3 Struktura studijního textu...40 // 3.1 Části distančního textu...41 // 3.1.1 Obsah...41 // 3.1.2 Úvod...41 // 3.1.3 Přehled použitých symbolů - ikon...42 // 3.1.4 Výkladová část (stať, jádro textu)...42 // 3.1.5 Závěr...43 // 3.1.6 Použitá literatura...43 // 3.1.7 Klíč - řešení a odpovědi...43 // 3.1.8 Rejstřík (věcný nebo jmenný)...44 // 3.1.9 Slovníček (glosář)...44 // 3.2 Struktura kapitol ve výkladové části...45 // 3.3 Výkladová část a výběr učiva...49 // Shrnutí...51 // 4 Postup a styl psaní...53 // 4.1 Dialog a jak udržet pozornost čtenářů...53 // 4.2 V hlavní roli studující...56 // 4.3 Motivace studujících...57 // 4.3.1 Průvodce studiem (textem)...58 // 4.4 Členění textu...60 // 4.5 Jazyk textu...63 // Shrnutí...66 // 5 Aktivizace studujících a další součásti textu...68 // 5.1 Otázky...68 // 5.2 Cvičení...72 // 5.3 Testy...73
// 5.3.1 Metodika tvorby testových úloh...74 // 3 // 5.4 Případové studie...02 // 5.5 Úkoly... // 5.6 Korespondenční úkoly (TMA-Tutor Marked Assignments)...84 // 5.7 Příklady...86 // 5.8 Část (text) pro zájemce...87 // 5.9 Shrnutí kapitoly...88 // 5.10 Pojmy ? zapamatování (klíčové pojmy)...89 // 5.11 Literatura pro doplnění (další doplňující literatura)...89 // Shrnutí...90 // 6 Požadavky na technické a grafické zpracování textu...93 // 6.1 Technické a grafické autorské„minimum"...93 // 6.2 Popisný sloupec (doprovodný text kapitoly)...96 // 6.2.1 Marginálie (poznámky na okraji textu)...97 // 6.2.2 Ikony, loga nebo značky...98 // 6.3 Grafická úprava studijního textu...99 // Shrnutí... 101 // Závěr...1®3 // Přílohová část...105 // Ukázky využívání symbolů v textech distančního vzdělávání...107 // Příloha 1 Vysvětlivky ? používaným symbolům - ikonám...107 // Příloha 2 Ukázka různých typů ikon, symbolů...109 // Ukázky ze studijních textů zpracovaných metodikou // distančního vzdělávání...109 // Příloha 3 Ukázka formulace„Cíle" a úvodního„Průvodce studiem"...109 // Příloha 4 Ukázka úvodní motivace pomocí„Průvodce studiem" // a „Otázky ? zamyšlení"...112 // Příloha 5 Ukázka popisného sloupce, marginálií, // „Průvodce studiem" a grafu...113 // Příloha 6 Ukázka„Příkladů" a„Otázky ? zamyšlení"...114 // Příloha 7 Ukázka „Příkladu",,,Otázky ?
zamyšlení" a „Úkolů"...115 // Příloha 8 Ukázka „Cvičení",„Příkladu" a„Úkolu ? textu"...116 // Příloha 9 Ukázka „Shrnutí" a„Kontrolních otázek"...117 // Literatura...119 // Rejstřík...121 // 4
(OCoLC)187296654
cnb001721915

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC