Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 17.06.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(17) Půjčeno:17x 
BK
Příručka
1. vyd.
Praha : Grada, 2011
213 s. : il. ; 24 cm

objednat
ISBN 978-80-247-3541-2 (brož.)
Obsahuje bibliografii na s. 201-209 a rejstřík
000193616
1 Plánování komunikačních kampaní -- 2 Model marketingové komunikace -- 2.1 Prvky modelu marketingové komunikace -- 2.2 Sdělení, médium a kontext -- 2.3 Zaujetí -- 2.4 Pochopení -- 2.5 Přesvědčení -- 2.6 Síření ústním podáním -- 3 Reklama -- 3.1 Charakteristika a funkce -- 3.2 Reklamní média -- 3.3 Tvorba efektivní reklamy -- 4 Direct marketing -- 4.1 Charakteristika a funkce -- 4.2 Direct mailing a e-mailing -- 4.3 Ostatní nástroje direct marketingu -- 5 Podpora prodeje -- 5.1 Charakteristika a funkce -- 5.2 Klasické nástroje podpory prodeje -- 5.3 Komunikace v místě prodeje -- 6 Public relations -- 6.1 Charakteristika a funkce -- 6.2 Media relations -- 6.3 Nástroje media relations -- 6.4 Krizová komunikace -- Event marketing a sponzoring -- 7.1 Event marketing -- 7.2 Sponzoring -- Osobní prodej -- 8.1 Charakteristika a funkce -- 8.2 Průběh osobního prodeje -- 8.3 Veletrhy a výstavy -- On-line komunikace -- 9.1 Charakteristika a funkce -- 9.2 Webové stránky -- 9.3 On-line sociální média

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC