Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 05.11.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(13) Půjčeno:26x 
BK
EB
Příručka
3., aktualiz. a dopl. vyd.
Praha : Grada, 2010
208 s. : il. ; 24 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-3492-7 (brož.)
ISBN 978-80-247-7434-3 (online ; pdf)
Marketing
Obsahuje bibliografii na s. 202-203 a rejstřík
Anglické resumé
000194161
O autorech ...9 // Předmluva ...11 // Předmluva ? 2. vydání ...12 // Předmluva ? 3. vydání ...13 // 1. Co je reklama ...13 // Co je reklama ...16 // Marketingové a komerční komunikace, propagace a reklama ...17 // Pro a proti reklamě ...20 // Komunikační mix a marketingová strategie ...22 // Reklama a společnost ...26 // 2. Jak připravit reklamní kampaň ...31 // Krok za krokem ...32 // Jak postupovat při přípravě reklamní kampaně ...33 // Čeho chceme dosáhnout — stanovení cílů ...33 // Kolik to bude stát - kalkulace rozpočtu ...33 // Volba médií ...37 // Tisková média ...38 // Televize ...40 // Rozhlas ...41 // Venkovní reklama ...42 // Internet ...43 // Sociální sítě ...43 // Struktura mediálního plánu ...44 // Na koho se obracíme - cílová skupina ...46 // Geografické a demografické znaky ...47 // Znaky z hlediska nákupního chování ...48 // Typologie na základě postojů ke značce ...48 // Psychografická analýza a její využití ...50 // Psychologická segmentace ...55 // „Specifické“ cílové skupiny — děti jako zákazníci a spotřebitelé. 56 // Jak s cílovou skupinou komunikovat ...59 // 3. Jak vytvořit tu „správnou“ reklamu // Která reklama je ta „správná“ // Obrazy, slova, barvy // Slova, slova, slova ...dávejme pozor na řeč // Výběr slov a délka vět // Technika vlastností // Používané typy písma // Používejme substantiva, ale nezapomínejme na slovesa // Jak důležité jsou barvy // Jak vytvořit reklamní poselství // Použít jazyk cílové skupiny // Jaké informace chceme sdělit // Zvolte správné argumenty // Jaká jména a názvy používat // Logo // Název, logo a corporate identity // Vztah loga a corporate designu // Požadavky na zpracování loga // A co emoce // Reklamní mýty a skutečnost // Jak dělat dobrou reklamu? //
4. Jak reklama působí — efektivní reklama // Předpoklady efektivní reklamy // Jaké jsou předpoklady efektivní reklamy // Co všechno měříme? // Co měříme při zjišťování dopadu kampaně? // Líbivost reklamy (likes/dislikes) // Porozumění (comprehension) reklamě // Důvěryhodnost (credibility) reklamy // Efektivita a kreativita reklamy // Co a jak měřit aneb co výzkum může a kde jsou jeho hranice // Jaké nástroje a postupy pro měření efektivnosti reklamních kampaní známe // Nástroje, které pomohou při přípravě kampaně // Ověření účinnosti kampaně // 5. Jak si vybrat správnou agenturu // Co musíme vědět ...120 // Jak agenturu najít ...121 // Jak postupovat při výběru agentury ...121 // Doporučený postup AKA při výběru komunikační agentury ...122 // Desetibodový průvodce výběrovým řízením ...122 // ]ak bych si vybral agenturu ...127 // 6. Nové trendy v marketingové komunikaci ...133 // Internetová komunikace aneb člověk online ...136 // Jak je to s využíváním internetu a internetové komunikace v Česku? ...138 // Budeme tedy všichni zít online? ...140 // Kdy a jak využít principy gerilového marketingu ...143 // Product placement - nový přístup, nebo skrytá reklama? ...149 // Buzzmarketing ...131 // Virový marketing - jak šířit zprávy „samošířením“? ...151 // WOM neboli „šuškanda“ ...153 // Sociální sítě ...154 // Slovo závěrem ...159 // Co tedy čeká reklamu? ...160 // Přílohy ...161 // Příloha A Důležitá čísla ...162 // Počty reklamních agentur ...163 // Příloha B Důležité informace ...164 // Právo a reklama ...164 // Přehled ukazatelů měření dopadu reklamních kampaní ...187 // Vzdělání v reklamě ...188 // Soutěže v oblasti reklamy ...189 //
Příloha C Základní informace o asociacích komunikačních a reklamních // agentur a o Radě pro reklamu ...191 // AČRA-MK (www. acra-mk.cz) ...191 // AKA (www.aka.cz) ...192 // RPR (www.rpr.cz) ...193 // Příloha D Informace Mezinárodní obchodní komory k liberalizaci reklamních služeb ...194 // Mezinárodní obchodní komora ...194 // Príloha E Důležité adresy ...197 // Adresár asociací a společností ...197 // Príloha F Seznam odborného tisku s marketingovou tematikou ...198 // Literatura ...202 // Shrnutí / Summary ...204 // Rejstřík ...205
(OCoLC)697266268
cnb002131557

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC