Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(12.6) Půjčeno:88x 
BK
EB
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2011
155 s. : il., noty, faksim. ; 24 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-3520-7 (brož.)
ISBN 978-80-247-7381-0 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-7822-8 (online ; epub)
Pedagogika
Obsahuje bibliografii na s. 241-246 a bibliografické odkazy
Popsáno podle tištěné verze
000194520
OBSAH / 5 // OBSAH // VĚNOVÁNÍ...7 // PODĚKOVÁNÍ... 8 // O AUTORCE... 9 // ÚVOD... ? // PŘEDMLUVA... 13 // 1. MUZIKOTERAPIE A SPECIFICKÉ PORUCHY UČENÍ ... 15 // 1.1 Muzikoterapie... 15 // 1.1.1 Muzikoterapeutický proces... 16 // 1.1.2 Netradiční muzikoterapeutické hudební nástroje ... 17 // 1.2 Specifické poruchy učení... 20 // 1.2.1 Náprava a reedukace SPU... 22 // 1.2.2 SPU a poruchy chování ... 23 // 2. METODIKA MUZIKOTERAPEUTICKÉ INTERVENCE U KLIENTŮ // SE SPECIFICKÝMI PORUCHAMI UČENÍ ... 25 // 2.1 Terminologické vymezení metodiky... 25 // 2.1.1 Muzikoterapeutický proces a jeho fáze... 25 // 2.1.2 Muzikoterapeutická intervence — cíle a roviny... 30 // 2.2 Model muzikoterapeutické intervence u klientů se specifickými poruchami učení... 33 // 2.2.1 Muzikoterapeutický submodel 13P ? klientů se specifickými poruchami učení. 33 // 2.2.2 Muzikoterapeutický submodel 2U ? klientů se specifickými poruchami učení.. 44 // 2.2.3 Muzikoterapeutický submodel 91 ? klientů se specifickými poruchami učení.. 47 // 2.3 Inspirační zdroje metodiky a možnosti vzdělávání ... 51 // 2.3.1 Výzkum — problémy sluchovépercepce z pohledu muzikoterapie ... 51 // 2.3.2 Hudba těla — česká muzikoterapeutická metodika... 58 // 2.3.3 Možnosti vzdělávání - Akademie Alternativa ... 59 // 3. SLEDOVANÉ OBLASTI A MUZIKOTERAPEUTICKÁ CVIČENÍ... 67 // 3.1 Motorika... 67 // 3-1.1 Muzikoterapeutická cvičení podporující rozvoj motoriky...
68 // 3.2 Vnímání tělového schématu... 91 // 3-2.1 Muzikoterapeutická cvičení podporující rozvoj vnímání tělového schématu . 92 // 3.3 Percepce ... 96 // 3.3.1 Muzikoterapeutická cvičení podporující rozvoj percepce ... 100 // 6 / MUZIKOTERAPIE A SPECIFICKÉ PORUCHY UČENÍ // 3.4 Komunikační schopnosti a dovednosti ... 115 // 3.4.1 Muzikoterapeutická cvičení podporující rozvoj komunikačních schopností // a dovedností... 121 // 3.5 Lateralita a spolupráce mozkových hemisfér ... 124 // 3.5.1 Muzikoterapeutická cvičení podporující rozvoj laterality a spolupráce // mozkových hemisfér... 125 // 3.6 Pravolevá, prostorová a časová orientace ... 127 // 3.6.1 Muzikoterapeutická cvičení podporující rozvoj pravolevé, prostorové // a časové orientace ... 128 // 3.7 Tělesné a duševní vlastnosti a chování dítěte... 132 // 3.7.1 Muzikoterapeutická cvičení podporující rozvoj tělesných a duševních // vlastností a chování dítěte ... 135 // PŘÍLOHY - PÍSNĚ S INSTRUMENTÁLNÍMI DOPROVODY... 137 // Příloha 1: Brejlovec - píseň s instrumentálním doprovodem... 138 // Příloha 2: Motýlek - píseň s instrumentálním doprovodem... 140 // Příloha 3: Kohoutek - píseň s instrumentálním doprovodem ... 142 // Příloha 4: Tygřík - píseň s instrumentálním doprovodem... 146 // Příloha 5: Velbloud - píseň s instrumentálním doprovodem ... 147 // ZÁVĚR... 151 // LITERATURA // 153
cnb002166921

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC