Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 07.08.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(4.5) Půjčeno:9x 
BK
Praha : Česká andragogická společnost, 2010
116 s. : il. ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-87306-07-9 (Educa Service ; brož.)
Česká a slovenská andragogika ; sv. 5
Obsahuje bibliografii na s. 105-112
Anglické resumé
Vydavatel: Educa Service ve spolupráci s Českou andragogickou společností
000196002
1. Vzdělávací organizace a komunikace na internetu -- 1.1 Rozvoj internetu a ICT -- 1.1.1 Vlastní rozvoj internetu a jeho služeb obecně -- 1.1.2 Přístupnost internetu a počítačová gramotnost -- 1.1.3 Rozvoj e-learningu jako vzdělávací služby -- 1.2 Marketing škol a internet -- 2. Několik poznámek k marketingu na internetu -- 3. Obecné zásady prezentace organizace na internetu -- 3.1 Webová stránka základní komunikační kanál organizace pro marketing na internetu -- 3.1.1 Účel a cíle www stránek organizace -- 3.1.2 Informační hodnota -- 3.1.3 Technické řešení -- 3.1.4 Marketingový rozměr internetové prezentace -- 3.1.5 Kde získat doporučení k designu a jak hodnotit web organizace? Jak se návštěvníci dostanou na www stránky? -- 3.1.6 Základní chyby webové prezentace -- 3.1.7 Případová studie VOX -- 3.1.8 Historie www stránek historie designu a marketingu na internetu -- 4. Optimalizace pro vyhledávače (SEO) ---
4.1 Jak pracují vyhledávače? -- 4.2 Analýza klíčových slov -- 4.3 Analýza obsahu stránek -- 4.4 Optimalizace stránek -- 4.5 Copywriting tvoření obsahu stránek -- 5. Zpětné odkazy a linkbuilding -- 6. SEM (Search Engine Marketing) -- 6.1 Placený zápis -- 6.2 Platba za umístění -- 6.3 Platba za proklik (PPC) -- 7. Vybrané další nástroje komunikace na internetu -- 7.1 Sociál media marketing -- 8. Přímý marketing na internetu -- 8.1 Virální marketing -- 9. Analýza návštěvnosti a výzkum na internetu -- 10. Sezónnost klíčových slov v oblasti vzdělávání -- 11. Komparace prezentací gymnázií prostřednictvím internetu -- 11.1 Výsledky komparace prezentací vybraných gymnázií na internetu Karlovarský kraj -- 11.2 Výsledky komparace prezentací vybraných gymnázií na internetu Plzeňský kraj -- 12. E-learning a jeho propagace na internetu -- 12.1 Vymezení pojmu e-learning -- 12.1.1 Blended learning ---
12.1.2 E-learning a možnosti jeho využití -- 12.1.3 Příklady prezentací e-learningu s kvalitními ukázkami na internetu -- 13. Hodnocení některých znaků internetových prezentací vybraných -- neziskových organizací v ČR

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC