|
.
|
|
0 (hodnocen0 x )
|
|
(19.3) Půjčeno:212x
|
|
BK
|
|
|
|
|
|
Vyd. 2.
|
|
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2011
|
|
[102] s. : il. ; 30 cm
|
|
|
|
|
|
ISBN 978-80-7368-945-2 (brož.)
|
|
Obsahuje bibliografie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
000196813
|
|
1 TEORETICKÁ VÝCHODISKA -- 1.1 Pojetí somatopedie -- 1.2 Vývoj názorů společnosti na jedince s tělesným postižením -- 1.3 Vzdělání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami -- 1.3.1 Vymezení pojmu dítě s kombinovaným postižením -- 1.3.2 Předpoklady a metody úspěšné práce s dětmi se zdravotním postižením -- 1.4 Dimenze speciálně pedagogické diagnostiky -- 2 PŘEHLED METOD UCELENÉ REHABILITACE -- 2.1 Pojetí ucelené rehabilitace -- 2.2 Metody léčebné rehabilitace -- 2.3 Sociální a pracovní rehabilitace -- 2.4 Pedagogická rehabilitace -- 3 KLASIFIKACE POHYBOVÝCH VAD -- 3.1 Členění pohybových vad 3.1.1 Poruchy žláz s vnitřní sekrecí -- 3.2 Charakteristika vybraných poruch CNS -- 3.2.1 Lehká mozková dysfunkce -- 3.2.2 Dyspraxie -- 3.3 Malformace, amputace, deformace -- 4 DĚTSKÁ MOZKOVÁ OBRNA -- 4.1 Charakteristika dětské mozkové obrny -- 4.2 Formy dětské mozkové obrny -- 4.3 Přidružená postižení dětské mozkové obrny -- 4.4 Terapie dětské mozkové obrny -- 4.4.1 Příklad bukofaciálního vyšetření, možnosti terapie -- 4.4.2 Polohování dětí s těžkým postižením -- 5 LITERATURA -- 6 PŘÍLOHY Příklad vedení IVP -- Přehled lázní včetně zaměření léčby Odkazy
|