Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 16.03.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(12.7) Půjčeno:152x 
BK
EB
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2011
206 s. : il. ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-3341-8 (brož.)
ISBN 978-80-247-7378-0 (online ; pdf)
Pedagogika
Obsahuje bibliografii na s. 184-200, bibliografické odkazy a rejstříky
Popsáno podle tištěné verze
* psychologie učení
000196973
1. Neurofyziologické základy paměti a učení // 1.1 Primární asociační struktura // 1.2 Vybrané pedagogicky významné modely učení a paměti // 1.2.1 Asociativní model paměti a učení // 1.2.2 Model paměti determinovaný obsahem uložených informací // 1.2.3 Kapacita lidské paměti // 1.3 Vliv stresu na utváření paměťové stopy // 1.4 Vliv motivace na utváření paměťové stopy // 1.5 Spánek a učení // 1.6 Edukační aplikace // 1.7 Alternativní edukační strategie // 2. Učební styl žáka a vyučovací styl učitele // 2.1 Klasifikace učebních stylů // 2.2 Strategie učení // 2.3 Výkonnost jedince // 2.4 Klasifikace vyučovacích stylů učitele // 2.5 Edukační aplikace // 2.5.1 Možnosti diagnostiky stylů učení žáků // 2.5.2 Strategie neovlivňování stylů učení žáků v práci učitele // 2.5.3 Strategie ovlivňování stylů učení žáků v práci učitele // 2.5.4 Autoregulace učení // 3. Dětská pojetí a vnitřní poznatkové systémy žáků // 3.1 Struktura dětských pojetí // 3.2 Geneze dětských pojetí, vznik pojmů // 3.3 Diagnostika dětských pojetí a její význam v edukační praxi // 3.4 Edukační aplikace // 3.4.1 Vnitřní poznatkové systémy žáka v edukačních // souvislostech // 4. Dětská pojetí ve vztahu k pedagogickému konstruktivismu // 4.1 Individuální konstruktivismus // 4.2 Sociální konstruktivismus // 4.3 Kritické přístupy k pedagogickému konstruktivismu // 4.4 Edukační aplikace // 4.4.1 Obsah vzdělávání // 4.4.2 Vzdělávací postupy // 4.4.3 Role učitele v konstruktivistické výuce // 4.4.4 Žák v konstruktivistické výuce // 4.4.5 Pozitiva konstruktivistické výuky // 4.4.6 Negativa konstruktivistické výuky // 5. Didaktické přístupy k obsahu vzdělávání // 5.1 Proces didaktické rekonstrukce //
6. Využití psychodidaktických poznatků při učení a vyučování // 6.1 „Repetitio est mater studiorum" // 6.2 Důležitost logického systému // 6.3 Není informace jako informace // 6.4 Úskalí podobnosti // 6.5 Zrádný multitasking // 6.6 Použít nebo zapomenout // 6.7 Nikdo není dokonalý // 6.8 Time management
(OCoLC)746836326
cnb002185816

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC