Metodologie výzkumu -- Marketingové komunikace na počátku kyberkulturního věku -- doc. Mgr. Peter Stoličný, ArtD -- Reflexe a analýza marketingové komunikace -- Presvedčovacia reklama spotrebiteľské postupy spracovania informácií -- doc. Ing. Kornélia Richterová, CSc, doc. Ing. Helena Labská, CSc -- Marketingový manažer: renesanční člověk či technolog komunikace? -- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc -- Lingvisticko-pragmatické sondy do sféry marketingovej komunikácie -- Mgr. Miloš Horváth, PhD -- Klasické výtvarné artefakty v súčasnej reklame -- Mgr. Jitka Rožnova, PhD -- Využitie strachu v marketingovej komunikácii -- Ing. Juraj Duhovec, PhD -- Marketing v organizacích občanského sektoru -- doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc -- Propagace společensky odpovědného podnikání v ČR -- Ing. Vilém Kunz, Ph.D -- Produkty a cílové skupiny marketingové komunikace -- Komunikačné aktivity univerzít vo väzbe na zisťovanie uplatnenia absolventov v praxi -- prof. Ing. Mária Rostášová, PhD., Ing. Alena Chrenková, PhD -- Marketingová komunikace vybraných středních pivovarů v ČR -- doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D -- Jak komunikovat s budoucími seniory v Moravskoslezském kraji? -- Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D., Ing. Marta Wilczková -- Informační zdroje a reklamní impulzy v kontextu mezigenerační komparace -- Ing. Lucja Matusiková, Ph.D : -- Súčasné trendy marketingovej komunikácie pri získavaní ženského čitateľského
publika -- Mgr. Zuzana Komárová -- New religious movements in the world of contemporary marketing communication -- Mgr. Marek Adamik : -- Špecifiká propagácie biopotravín v komunikácii so spotrebiteľmi konvenčných potravín -- Ing. Lucia Banková, PhD : -- Vážná hudba na internetu -- Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D : -- Komunikačný mix kamenných a internetových parfumérií -- Ing. Simona Muchová : -- Komunikácia bankových subjektov s klientom -- PhDr. Vlasta Konečná, PhD : -- Média a nástroje marketingové komunikace -- Možnosti demografické segmentace při cílení reklamy na internetu -- Ing. Václav Stříteský, Ph.D : -- Vývoj športového sponzoringu na Slovensku -- doc. Ing. Alena Kusá, PhD., Mgr. Veronika Pizano : -- On-line nástroje v americké senátní kampani v roce 2010 -- Ing. Pavel Kovařík : -- How do firms in Slovakia use new trends in marketing communication: Viral marketing -- Ing. Zuzana Lušňáková, PhD., Ing. Katarína Kleinová, PhD : -- Internet v televizi, nebo televize na internetu? -- Mgr. Jan Čada, Ing. Michal Heczko : -- Marketingové využitie vzťahov na Facebooku -- Mjer. Monika Rolková :