Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 07.08.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(6) Půjčeno:6x 
BK
Příručka
6., V Portálu 5. vyd.
Praha : Portál, 2011
147 s. : il. ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-7367-922-4 (brož.)
Obsahuje bibliografii na s. 145-147
000240604
Obsah // Předmluva ... 7 // Úvod ...11 // I. VZTAH MEZI PRACOVNÍKEM A KLIENTEM // Pomáhající povolání mají zvláštní nároky...14 // Neangažovaný pracovník...16 // Angažovaný pracovník...17 // První paradox profesionálního pomáhání: pochopení pro každého...21 // Druhý paradox: láska ? bližnímu ve službách potřeby úspěchu ...24 // Třetí paradox: láska ? bližnímu jako zboží ...26 // Shrnutí ...28 // II. VNITŘNÍ SVĚT DRUHÉHO ČLOVĚKA // Povaha vnitřního světa...30 // Vnitřní světy lidí, s nimiž pracujeme ...30 // Za obraz odpovídá autor ...31 // Nic nepředpokládat, brát druhého vážně, zajímat se...33 // Porozumění nenahrazovat hodnocením...35 // Diagnostické nálepky...37 // Shrnutí ...38 // III. MOC A POMOC: ŘÍDIT, ČI PODPOROVAT? // Moc ovlivňuje pomáhání...40 // Moc institucionálně přidělená ...41 // Moc vzniklá v rámci vztahu pomáhání ... 42 // Kontrola a pomoc podle systemického přístupu...46 // Typy intervence...49 // Shrnutí ...51 // IV. STOPY CITOVÝCH ÚRAZŮ: . // MÍSTA ZABLOKOVANÉHO VÝVOJE // Konflikt skutečnosti a ideálu...55 // Citové úrazy v dětství ...55 // Charakterové rysy jako nouzová řešení...56 // Případ napadeného sociálního pracovníka ...62 // Unik od nepříjemných pocitů...63 // Změna způsobená uvědoměním ...66 // Shrnutí ...71 // 5 // V. HRANICE MEZI PRACOVNÍKEM A KLIENTEM // Hranice je nezbytná ... // Vznik a udržování hranice v průběhu
života // Hranice při pomáhání ... // Zdravý egoismus a zdravý altruismus . . . . // Hodnoty a cítění ... // Shrnutí ... // VI. TĚLO JAKO ZDROJ POZNÁNÍ A ENERGIE // Vztah ? tělu a profesionální pomáhání . . . // Potlačení těla ve prospěch mysli... // Tělo jako zdroj poznání... // Tělo jako zdroj energie... // Stres a syndrom vyhoření ... // Shrnutí ... . // VII. KONTAKT S KLIENTEM // Dva druhy kontaktu ... // Rozhovor s klientem ... // Shrnutí ... // Vlil. LIDSKÝ VZTAH JAKO SYSTÉM // Spoluzávislost... // Systémové myšlení... // Pomoc při mezilidských konfliktech ... Shrnutí ... // IX. VÝCVIK A SUPERVIZE // Výcvik v sebereflexi: sebezkušenostní skupina // Výcvik ve specifických dovednostech ... // Supervize ... // Shrnutí ... // Závěr ... // Seznam literatury citované a doporučené // 74 // 75 78 84 88 92 // 94 // 94 // 95 97 // 100 // 104 // . 106 . 109 . 118 // 120 // 120 // 125 // 130 // . 132 . 133 . 136 . 141 // . 143 // . 145 // 6
(OCoLC)746835905
cnb002171690

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC