OBSAH // OD PŘEKLADATELE 7 // G. G. NEUHAUS: NĚKOLIK SLOV O G. M. KOGANOVIA JEHO KNIZE 10 // PŘEDMLUVA 12 // První kapitola 17 // FORMULACE OTÁZKY. NA CO JE TŘEBA ZAMĚŘIT POZORNOST BĚHEM CVIČENÍ NA KLAVÍR? // Druhá kapitola 27 // ZAMĚŘENÍ POZORNOSTI NA CÍL - PRVNÍ PODMÍNKA ÚSPĚCHU V PRÁCI. SPRÁVNÉ URČENÍ CÍLE, ROZČLENĚNÍ VELKÉHO CÍLE NA ŘADU MENŠÍCH. DŮLEŽITOST JASNÉ A PŘESNÉ PŘEDSTAVY O KAŽDÉM Z NICH, „TROŠILINKA“. VÝCHOVA SCHOPNOSTI ? PŘEDSTAVIVOSTI, // PAMĚŤ - STUDNICE PŘEDSTAVIVOSTI, OSTROST A PŘESNOST VNÍMÁNÍ - ŽIVNÁ PŮDA PAMĚTI. // UMĚNÍ SLYŠET - ZÁKLAD INTERPRETAČNÍHO MISTROVSTVÍ. // Třetí kapitola 53 // SOUSTŘEDĚNOST - DRUHÁ PODMÍNKA ÚSPĚCHU V PRÁCI. SOUSTŘEDĚNOST A ROZDĚLENÍ POZORNOSTI. SOUSTŘEDĚNOST A PRACOVNÍ REŽIM: KOLIK HODIN DENNĚ LZE CVIČIT? // SOUSTŘEDĚNOST A PROBLÉM SCÉNICKÉHO VZRUŠENÍ, TRÉMY. // TRÉMA A PROSTŘEDKY BOJE PROTI NÍ, VZRUŠENÍ „V OBRAZE“ // A „MIMO OBRAZ“. // Čtvrtá kapitola 87 // PŘÁNÍ - TŘETÍ PODMÍNKA ÚSPĚCHU V PRÁCI. RŮZNÉ STUPNĚ TOUHY, VÝZNAM VÁŠNĚ. VÁŠNIVÁ SNAHA DOSÁHNOUT CÍLE A „NEZPŮSOBILOST ? PROFESI“. VÁŠNIVÁ ZAMILOVANOST DO TOHO, // CO STUDUJEME, A PROBLÉM ZAPAMATOVÁNÍ. // VYPĚSTOVÁNÍ UMĚNÍ CHTÍT, VÝZNAM PRÁCE. ZÁVĚR. // Příloha: PSYCHOTECHNICKÁ ŠKOLA PŘED SOUDEM O. ŠULPJAKOVA 123 // Slovník osobností Jmenný rejstřík // 128 // 140