Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 05.10.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2.5) Půjčeno:5x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Dům zahraničních spolupráce, 2013
228 s. : il. (převážně barev.) ; 30 cm + 1 l. errata

objednat
ISBN 978-80-87335-53-6 (brož.)
Obsahuje bibliografii na s. 223-224 a bibliografické odkazy
Anglické resumé
000248420
OBSAH I VÝSLEDKY MEZINÁRODNÍHO VÝZKUMU OECD PIAAC // Obsah // Shrnutí 11 // PRVNÍ ČÁST - VÝSLEDKY ČESKÝCH DOSPĚLÝCH V MEZINÁRODNÍM SROVNÁNÍ 17 // 1. Základní informace o výzkumu PIAAC a jeho realizaci v České republice 19 // 1.1 Změny ve společnosti jako východisko pro výzkum kompetencí dospělých // 1.2 Základní informace o výzkumu PIAAC // 1.3 Moduly výzkumu // 1.4 Realizace v terénu // 1.5 Realizace výzkumu v ČR // 1.6 Databáze PIAAC // 1.7 Výhled do budoucnosti // 2. Kompetence českých dospělých v mezinárodním srovnání 25 // 2.1 Úvod // 2.2 Hodnocené oblasti // 2.3 Čtenářská gramotnost // 2.4 Numerická gramotnost // 2.5 Řešení problémů v technologicky bohatých prostředích // 2.6 Shrnutí výsledků ze všech tří hodnocených oblastí // Příloha kapitoly 2 - Regionální rozdíly v dosažených výsledcích v testech 49 // čtenářské a numerické gramotnosti a v oblasti řešení problémů v prostředí informačních technologií // 3. Dovednosti v sociodemografických souvislostech 61 // 3.1 Úvod // 3.2 Rozdíly v dovednostech podle věku // 3.3 Rozdíly v dovednostech podle pohlaví // 3.4 Rozdíly v dovednostech podle socioekonomického zázemí // 3.5 Rozdíly v dovednostech podle dosaženého vzdělání 3.6. Shrnutí // 4. Dovednosti a trh práce 77 // 4.1 Úvod // 4.2 Dovednosti a postavení na trhu práce // 4.3 Dovednosti a výše příjmů // 4.4 Dovednosti a profese // 4.5 Shrnutí // 8 // OBSAH
I VÝSLEDKY MEZINÁRODNÍHO VÝZKUMU OECD PIAAC // 5. Neekonomické efekty gramotnosti // 87 // 5.1 Úvod // 5.2 Souvislost gramotnosti se subjektivním pocitem zdraví // 5.3 Důvěra // 5.4 Dobrovolnictví // 5.5 Možnost ovlivnit politiku // 5.6 Souvislosti mezi neekonomickými efekty // 5.7 Shrnutí // 6. Trendy ve výsledcích české populace 97 // 6.1 Vývoj výsledků od roku 1998 // 6.2 Vybraná specifika výsledků české dospělé populace // 6.3 Shrnutí hlavních poznatků získaných v rámci mezinárodního srovnání ve výzkumu PIAAC // DRUHA CAST - VYBRANÉ ANALYZY CESKYCH DAT // 107 // a úroveň kompetencí // 7.1 Úvod // 7.2 Vzdělanostní mobilita // 7.3 Změny ve vlivu sociálně-ekonomického původu a pohlaví na dosažené vzdělání // 7.4 Vliv sociálního původu a pohlaví na dosažené vzdělání a kompetence // 7.5 Vliv věku na kompetence // 7.6 Závěry // 109 // 8. Souvislosti funkční gramotnosti s ekonomickým statusem a s profesí // 8.1 Úvod // 8.2 Ekonomický status a úroveň funkční gramotnosti // 8.3 Funkční gramotnost v různých profesích a její využití // 8.4 Závěr // 131 // 9. Souvislosti kompetencí a odměňování // 9.1 Úvodem: teorie a realita odměňování práce // 9.2 Změny v determinaci mzdových rozdílů po roce 1989 // 9.3 Souhrnná analýza determinace výdělků // 9.4 Závěr // 161 // 9 // OBSAH I VÝSLEDKY MEZINÁRODNÍHO VÝZKUMU OECD PIAAC // 10. Rozvoj funkční gramotnosti v dospělosti - základní
kompetence a další vzdělávání // 10.1 Úvod // 10.2 Stav a vývoj dalšího vzdělávání v ČR // 10.3 Rozdíly ve funkční gramotnosti mezi účastníky a neúčastníky dalšího vzdělávání // 10.4 Závěry // 179 // 11. Kontext a důsledky vzdělávací expanze. Proměny českého školství, úrovně // vzdělání, sociálních nerovností, gramotnosti a uplatnění absolventů 195 // 11.1 Úvod // 11.2 Dvě desetiletí expanze české vzdělávací soustavy // 11.3 Měnící se charakteristiky absolventů škol v projektech SIALS a PIAAC // 11.4 Sociální podmíněnost dosaženého vzdělání // 11.5 Gramotnost absolventů škol a její faktory // 11.6 Jak se mění a co ovlivňuje uplatnění absolventů // 11.7 Závěry // Seznam použité literatury 223 // Informace o autorech 225 // Summary 226 // 101
cnb002537175

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC