Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(7) Půjčeno:14x 
BK
EB
1. vyd.
Praha : Grada, 2014
289 s. : il. (převážně barev.), 1 mapa, portréty ; 25 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-4843-6 (váz.)
ISBN 978-80-247-8955-2 (online ; pdf)
ISBN 978-80-247-8956-9 (online ; epub)
Expert
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
Anglické resumé
000249583
O autorce 9 // Úvodem ke knížce o emocích v našem životě i v marketingu 11 // 1 Emoce v našem životě - co o nich víme 13 // 1.1 Emoce jako základní hnací síly člověka - co jsou to emoce? 14 // Definice emocí a jejich složky 15 // Charakteristiky emocí - co je důležité 17 // Emoce očima vědních disciplín 18 // 1.2 Typy emocí-jaké emoce známe? 20 // Jak emoce dělíme 20 // Kategorie emocí 22 // Subjektivní pohoda a jak se měří 31 // 1.3 Vliv emocí na psychické procesy - jak působí? 32 // Vztah emocí a kognitivních procesů 32 // Vztah emocí a paměti 33 // Vztah emocí a motivace 34 // 1.4 Kde emoce vznikají a jak se projevují v naší fyziologii 37 // Neurojyziologické teorie emocí 37 // Struktury limbického systému 38 // Tři úrovně mozku 39 // Charakteristika jyziologických projevů k základních emocí 42 // 1.5 Emoční inteligence 45 // Definice emoční inteligence 45 // Vymezení emoční inteligence 47 // 2 Význam emocí v marketingu - jak znalosti využít 53 // 2.1 Emoce v marketingovém mixu - jaký mají význam? 54 // Emoce v marketingovém mixu 55 // 2.2 Emoce z pohledu komunikace - příčina, nebo důsledek? 68 // Emoce - výsledek komunikačních procesů? 69 // Komunikační kanály a emoční sdělení 70 // Emocionální komunikace a zákazník 77 // 2.3 Emoce v reklamě - pozitivní, nebo negativní? 78 // Reklamní apely 80 // Efektivita a emoce 106 // 2.4 Emoce ve vztahu k zákazníkovi - jak působí a jak se bránit? 109 // Na jaké emoce reklama útočí? 110 // Jak působí příběhy 112 // Jak využít rady obchodníkům? 114 // Jak se můžeme orientovat v záplavě „působivých “ reklam? 119 // Klamavé reklamy 119 // Dejme si také pozor na skrytou reklamu! 123 // Jak zvládat emoce 125 //
3 Měření emocí - možnosti a meze poznání emocí 127 // 3.1 Jak zkoumat emoce - zajímavé výzkumy současnosti 128 // Co můžeme zkoumat 128 // Emoční archeologie 129 // Emoce v různých zemích 130 // Výzkumy emoční inteligence 131 // 3.2 Klasické přístupy - poučme se z ověřených metod 132 // Základní metody marketingového výzkumu 133 // 3.3 Nové poznatky a přístupy - poznejme a hodnoťme 138 // Využívání nových výzkumných metod a technologií 138 // Vybrané metody neuromarketingu ve zkratce 141 // Mobilní technologie 143 // Výzkum na sociálních sítích 143 // Emocionální výpočet 146 // Zkoumání výrazu emocí 148 // 3.4 Speciální nástroje měření emocí - co poznáme z tváře 152 // FaceReader - Gfk 153 // Using Faces - Brainjuicer 154 // LinkTMspolečnosti Millward Brown 155 // Face Tracking - neverbální měření emocí NMS Market Research 155 // 3D Facial Imaging společností n Viso a IBM 156 // WARGAMES GflĹ Czech 157 // EMMA - E Motion Marketing - PPM Factum 158 // EMO Sensor-Gftl 158 // IpsosEmoti*Scape - Ipsos 160 // NPS - Net PromoterScore 161 // Shrnutí 163 // Literatura 165 // Případové studie 173 // Úvodem 174 // Co motivuje profesionální nákupčí? (Andreas Zehetner, David Říha) 175 // Abstrakt 175 // Úvod 175 // Přehled dostupné literatury 176 // Metodologie a způsob empirického výzkumu 178 // Navržený koncepční rámec 181 // Závěr, omezení a podněty pro další výzkum 184 // Literatura 185 // Využití emocí při řízení zákaznické zkušenosti ve společnosti Steilmann (Vladimír Hrabal, Barbora Hrabalová) 190 // Přístup Ipsosu k řízení emocí a zákaznické zkušenosti 190 // Pozadí programu 193 // Metodologie 193 // Výsledky 194 // Návazné kroky 196 //
Emoce v místě prodeje (Daniel Jesenský) 198 // Úvod 198 // Část 2 (praktická): Jak vyvolat emoce 206 // Co z případových studií plyne? 216 // Literatura 217 // Emoce při budování značky (Olga Jurášková) 218 // Úvod 218 // Příklad využití emocí pro budování značky 219 // Paradox výběru 219 // Loajalita ke značce 220 // Trendy a značky 221 // Závěr 227 // Literatura 227 // Emoce jako součást marketingového mixu (nejen) ve službách (Martina Juříková) 228 // Úvod 228 // Marketingový mix v současné praxi 228 // Emoce, zapojení (engagement) a „náboženství“, kult značky (evangelism) 236 // Závěr 240 // Literatura 241 // Humor v marketingovém mixu (Tomáš Poucha, Pavel Kotyza) 242 // Úvod 242 // Humor v marketingu 243 // Literatura 252 // Emoce v B2B marketingu pro vyzrálou generaci (Martin Hrdý) 253 // Emoce v marketingu 253 // Od jednoduchých emocí k životní identitě 255 // Emoční marketing a neuromarketing 256 // Emoční eroze důvěry dnešního spotřebitele 257 // Generace 50+jako neviditelná většina 259 // Emoce v komunikaci k segmentům 50+ 260 // Témata emočního marketingu pro generaci 50+ 263 // Literatura 264 // Facial Coding Millward Brown (Gabriela Dymešová) 265 // Co je to Facial Coding? 265 // Závěr 274 // Jak pracují s emocemi české koktejlové bary? (Jitka Součková) 275 // Úvod 275 // Cíle a metodika 275 // Obsahová analýza 275 // Závěr 288 // Literatura 289
(OCoLC)872340714
cnb002539102

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC