Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(17.8) Půjčeno:71x 
BK
Vydání první
Hradec Králové : Gaudeamus, 2015
137 stran. : ilustrace (převážně barevné) ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-7435-423-6 (brožováno)
Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Poradenské centrum UHK, Středisko podpory pro studenty se specifickými potřebami Augustin
300 výtisků
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
001418540
Obsah // 1 Komunikace dospělých osob s mentálním postižením...6 // 2 Aktivační centra pro osoby s mentálním postižením...13 // 3 Sexualita a sexuální výchova osob s mentálním postižením...17 // 4 Osoby s mentálním postižením a sociální služby...29 // 5 Lidská práva a sebeobhajování...32 // 5.1 Termín lidská práva a jeho legislativní ustanovení...32 // 5.2 Osoby s mentálním postižením a lidská práva...33 // 5.3 Definiční vymezení sebeobhajování...37 // 5.4 Sebeobhajování v ČR...38 // 5.5 Sebeobhajování v Hradci Králové...39 // 6 Pracovní rehabilitace osob s mentálním postižením...44 // 7 Podporované zaměstnávání osob s mentálním postižením...55 // 7.1 Vývoj PZ ve světě...55 // 7.2 Legislativní ukotvení PZ v České republice...56 // 7.3 Vliv zastřešujících mezinárodních a národních organizací na rozvoj PZ...61 // 7.4 Standardy podporovaného zaměstnávání...62 // 8 Vztah současné etopedie a sociální pedagogiky...66 // 9 Sociální vyloučení jako téma současné etopedie...71 // 10 Dilema používání tělesného trestu ve výchově...76 // 10.1 Vymezení tělesného trestu...76 // 10.2 Tělesné trestání a týrání dítěte...77 // 10.3 Tělesné tresty a dětská práva...78 // 10.4 Tělesný trest jako pedagogický prostředek...80 // 10.5 Používání tělesného trestu ve škole...83 // 11 Subkultura EMO a její prezentace v kontextu asociálních poruch chování...88 // 12 К některým
aspektům primární prevence rizikového chování...97 // 12.1 Prevence rizikového chování...97 // 12.2 Autorita v kontextu bio-psycho-socio-spirituálních...97 // východisek primární prevence...97 // 12.3 Etoped jako preventista...98 // 12.4 Využívaní autority v odraze kvalitativních proměn a různých...101 // konceptů primární prevence...101 // 12.4.1 Autorita v souvislosti s efektivní primární prevencí...102 // 12.4.2 Autorita realizátora primární prevence...103 // 13 Rizikové chování spojené s komunikací v současné společnosti...109 // 13.1 Rizika spojená s masovými médii...110 // 13.2 Rizikové chování v kyberprostoru-kyberšikana...113 // 14 Vztah rizikového chování dětí a mládeže a humanizace edukačního procesu 116 // 14.1 Možnosti a meze humanizace etopedické edukace...116 // 14.2 Specifika etopedické edukace jako východiska pro pojetí humanizace... 117 // 14.3 Respektování lidských práv jako základ humanizace etopedické péče...117 // 14.4 Jednostranné chápáni konceptu dětských práv jako pseudohumanizace? 120 // 15 Týrané, zneužívané a zanedbávané děti jako cílová skupina etopedie...123 // 15.1 Tělesné týrání...123 // 15.2 Psychické týrání...124 // 15.3 Sexuální zneužívání...125 // 15.4 Zanedbávání...126 // Souhrnný seznam odborných pramenů a literatury...130
(OCoLC)907532001
cnb002682481

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC