Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 05.10.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(4) Půjčeno:4x 
BK
First published
Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars Publishing, 2012
vi, 260 stran : ilustrace ; 22 cm

objednat
ISBN 978-1-4438-3894-8 (vázáno)
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
001419257
VI // Table of Contents // Conversational Humour and Joint Fantisizing in Online Journalism.139 // Jan Chovanec // Wordplay as a Selling Strategy in Advertisements and Sales // Promotion...163 // Moeko Okada // Part Three: Mass Media Humour as Political and Social Critique // News Satire in the Press: Linguistic Construction of Humour // in Spoof News Articles...185 // Isabel Ermida // Ethnic Humour and Political Advertising...211 // Maria Jesus Pinar Sanz // Humour as a Means of Popular Empowerment: The Discourse // of the French Gossip Magazines...231 // Jamil Dakhlia // Contributors...249 // Index... 253

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC