Úvod // 9 Tomáš Sedláček: lnt(r)o the digital wild // 16-59 Svět a společnost // 60-101 Životní styl // 102-129 Ekonomika a průmysl // 130-159 Věda a technika // 160-187 Vzdělání a kultura // 188-213 Zábava // 215 Závěr - 20 let: Od zeleného displeje k aplikacím // 16 Jindřich Sídlo: Až mi bude 64... // 26 Šimon Pánek: Zmenšený svět // 34 Josef Šlerka: Mediálně splněné sny // 42 Cyril Höschl: Jistoty nejisté doby // 52 Bedřich Moldan: Úkoly pro správce planety // 60 Adam Gebrian: Všechno bude lepší. Anebo taky ne // 72 Martin Jaroš: Reklama a marketing v časech umělé inteligence // 82 Petra Pospěchová: Kam směřuje chut? // 92 Vladimír Staněk: Co nás čeká v módě? Who the hell knows! // 102 Tomáš Sedláček: Digitalizace touhy // 122 Zbyněk Frolík: Technologický pokrok, ostrý boj a evropské překážky // 130 Filip Kůžel: Pohled do křišťálové koule budoucích technologií // 140 Daniel Hořínek: Neurochirurgické vyhlídky v době robotů // 150 Milan Vašina: Chytrá budoucnost // 160 Markéta Pravdová: Vážený pane prezidente... // 168 Bob Kartous: Na parním stroji do virtuální reality // 178 // Marek Orko Vácha: Budeme věřit? A v co? // 188 Petr Čech: Nová zlatá generace // 196 David Gaydečka: Hudební skoky: on-line, ale možná taky unplugged // 206 Vojtěch Kotek: Divadlo a film -zvítězí obsah, nebo forma?