Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 30.01.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:1x 
BK
London : Macmillan, 2005
viii, 184 stran : ilustrace ; 25 cm

objednat
ISBN 978-1-4050-8002-6 (dotisk ; brožováno)
Terminologický slovník
Obálkový podnázev: a guidebook for English language teachers
Obsahuje bibliografie a rejstřík
001452066
Contents // About the author iv // The Teacher Development Series v // Introduction to Children Learning English vi // Chapter 1 Children learning English 1 // Children as language learners // Chapter 2 Do you like learning English? 15 // Pupils’ attitudes to learning English // Chapter 3 Are they the same? 26 // Children come in all types // Chapter 4 We’ve found our partners, Miss 41 // Managing pupils’ language learning // Chapter 5 Who has some good news for today? 60 // Effective teacher-pupil interaction // Chapter 6 Do you need a hand? 75 // Supporting children’s language learning // Chapter 7 Can we do ‘Poker face’ again, Miss? 86 // Creating, adapting and evaluating activities for language learning // Chapter 8 Why did I do it like this? 99 // Planning for children’s language learning // Chapter 9 What’s your topic? 118 // Using a cross-curricular approach for organizing language learning // Chapter 10 Can we make a spinner? 135 // Involving children in making and using resources // Chapter 11 Learning to see 148 // Assessing learning and teaching // Chapter 12 How can I be a better language learner? 163 // Learning to learn // Epilogue Looking forwards 177 // Glossary 182 // Index // 184

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC