Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 25.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(26) Půjčeno:26x 
BK
Příručka
První vydání v českém jazyce
Praha : Csémy Miklós ve spolupráci s Janou Csémy, 2015
xvi, 451 stran : ilustrace, portréty ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-906078-0-4 (Miklós Csémy ; brožováno)
angličtina
Z anglického originálu přeložil Marek Čtrnáct
"Sběratelská edice, revidovaná a rozšířená"--Titulní strava
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
001452884
Předmluva ...vii // Pro čtenáře, kteří nemají zkušenosti s autismem ...xiii // Úvod ...xvi // Kapitola 1: Diagnóza a rané vzdělávací intervence ...1 // Nenechte se svázat nálepkami ...8 // Kvalitní a dostupné programy pro malé děti s PAS ...16 // Různé typy myšlení u autismu ...20 // Vyšší očekávání vedou k výsledkům ...26 // Výuka střídání ...30 // Jaká škola je pro mé dítě s PAS nejlepší? ...32 // Kapitola 2: Výuka a vzdělání ...35 // Jak najít silnou stránku dítěte ...44 // Výuka zobecňování ...: ...48 // Význam rozvoje talentu ...51 // Jak učit osoby s autismem / Aspergerovým syndromem větší flexibilitě ...53 // Jak učit děti s autismem pojmům ...56 // Myšlení „zdola nahoru“ a učení pravidel ...59 // Kladení základů pro porozumění textu ...64 // Motivování žáků ...68 // Jak děti navnadit na čtení ...72 // Řízení hraní videoher ...75 // Pracovní psi a autismus ...81 // Jak je důležité mít na výběr ...88 // Význam praktických dovedností pro řešení problémů ...91 // Jak se naučit dělat úkoly, které ostatní ocení ...94 // Učení nikdy nekončí ...97 // Kapitola 3: Smyslové problémy ...101 // Smyslové problémy jsou proměnlivé ...105 // Problémy se zrakovým zpracováváním u autismu ...114 // Sluchové problémy u autismu ...119 // Zahrnování smyslových metod do vašeho programu pro autismus ...123 // Účinek smyslových obtíží a obtíží s vnímáním na vzory učení ...128 // Terapie obohacením prostředí a autismus ...133 // Kapitola 4: Jak porozumět neverbálnímu autismu ...137 // Sociální teenager uvězněný uvnitř ...152 // Přece jste se ptali! ...155 // Proč se děti s autismem sebestimuluji? ...158 // Tito žije ve světě pomíchaných smyslů ...161 // Jak porozumět mysli neverbální osoby s autismem ...164 //
Řešení problémů s chováním u neverbálních osob s autismem ...16 // Celoúkolové učení pro osoby se závažným autismem ...174 // Kapitola 5: Problémy s chováním ...177 // Postižení versus obyčejné špatné chování ...193 // Inovativní metody jak zvládat bití, kousání a kopání u dospělých // se závažným autismem ...187 // Mé zkušenosti s posmíváním a šikanou ...190 // Nezdvořilost je neomluvitelná ...193 // Potřeba dokonalosti ...196 // Autismus a náboženství: učte dobru ...200 // Kapitola 6: Sociální fungování ...205 // Vhled do sociálních problémů osob s autismem ...214 // Učení sociálních pravidel ...217 // Emocionální rozdíly mezi osobami s autismem nebo Aspergerovým // syndromem ...220 // Zdravá sebeúcta ...223 // Čtyři základní kameny sociálního uvědomění ...226 // Otázky o střelci z Connecticutu Adamu Lanzovi, Aspergerovu syndromu a PSZ ...230 // Kapitola 7: Léky a biomedicínské otázky ...235 // Alternativní versus konvenční medicína ...257 // Skryté zdravotní problémy mohou způsobovat problémy s chováním ...261 // Vyhodnocování léčebných metod ...265 // Užívání léků: rozhodování „rizika versus výhody“ ...269 // Má léčba zvonění v uších ...281 // Kapitola 8: Myšlení a výzkum mozku ...285 // Ztráta sociálních dovedností, získání savantských dovedností? ...295 // Lidé na spektru se soustřeďují na detaily ...298 // Extrémní mužská teorie autismu ...300 // Odhalte děti, kterým hrozí autismus, pomocí měření hlavy ...303 // Myšlení v detailech ...307 // Pohled do vizuálně myslícího mozku ...310 // Struktura mozkové kůry u geniálních vědců a u autistů je podobná ...314 // Role genetiky a prostředí ve vzniku autismu ...317 // Kapitola 9: Problémy v dospělosti a zaměstnání ...323 // Jak zlepšit dovednosti pro práci s časem a organizaci ...335 //
Rady do zaměstnání: tipy, jak získat práci a jak si ji udržet ...338 // Teenageři s PAS se musejí naučit jak sociální, tak pracovní dovednosti, aby si udrželi práci ...343 // Šťastní lidé na autistickém spektru mají uspokojivá zaměstnání nebo koníčky ...348 // Uvnitř nebo venku? Kultura autismu / Aspergerova syndromu ...351 // Portfolia mohou otevřít příležitosti k zaměstnání nebo k vysokoškolskému studiu ...355 // Na vysoké škole: tipy pro osoby s autismem a Aspergerovým syndromem 359 // Jak najít mentory a vhodné vysoké školy ...364 // Rozumné vycházení vstříc osobám na autistickém spektru ...368 // Běžte ven a žijte! ...372 // Může mé dospívající dítě řídit auto? ...375 // Inovativní myšlení dláždí cestu pro úspěšnou kariéru s AS ...379 // Souvislost mezi autismem, genetikou a genialitou ...383 // Můj pocit sebeidentity ...389 // Tony a Temple: Tváří v tvář ...392 // Předmluva ke druhému vydání ...403 // Předmluva k prvnímu vydání ...407 // Bibliografie ...415 // O autorce ...421 // Rejstřík ...423
(OCoLC)913563934
cnb002685505

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC