Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 15.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(13) Půjčeno:13x 
BK
Příručka
Biografie
Třetí, doplněné vydání
[Praha] : Nadační fond Gymnasion, [2016]
400 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty, faksimile ; 19 x 23 cm

objednat
ISBN 978-80-270-0476-8 (brožováno)
Gymnasion ; svazek 05
Na obálce pod názvem: Prázdninová škola Lipnice
V tiráži logem uvedená Grada je pouze sponzorem vydání
Chronologické přehledy
Terminologický slovník
Obsahuje bibliografické odkazy
001453112
// Úvodní slovo Slovníček Obsah knihy // 8-59 // Organizace // 1. Úvodní slovo // 1.1. Jabné // aneb poslání university // 1.2. Jabné 2004 // 2. Kořeny // 2.1. Kořeny české výchovy v přírodě a zážitkové pedagogiky // 2.1.1. Junák - český skaut // 2.1.2. Lesní moudrost // 2.1.3. Tramping // 2.1.4. Foglarovy čtenářské kluby // 2.1.5. Tábornické školy // 2.2. Kurt Hahn // a Outward Bound // 2.3. Kořeny -experimentální období // a vznik Prázdninové školy // 2.4. Vývoj moderních forem pobytu v přírodě v ČR // a zahraničí // 3. Toulky lipnickou minulostí // 4.1. Organizace - hodnoty // 4.2. Etický kodex // 4.3. Organizace - tři principy // 5. Organizace - poslání a vize // 6. Organizace - orgány a řízení // 7. Organizace - noví členové // 8. Průběh roku v PŠL // 9. Zdroje informací // e // Pedagogické a psychologické aspekty práce instruktora // 1. Úvodní slovo // 2. Zážitková pedagogika v kontextu pedagogiky // 3. Několik otázek a odpovědí // 4. Pár slov na cestě výchovy // 5. Vybrané aspekty vývojové psychologie // 6. Stíny práce instruktora // 6.1. Uvědomění stínů // 7. Osobnost // 7.1. Osobnost instruktora PŠL // 7.2. Deset smrtelných hříchů IK 2015 // 8. Zdroje informací // O // 88-131 Tvorba kurzu // 1. Úvodní slovo // 2. Východiska tvorby kurzu // 3. Prázdninovková dramaturgie // 4. Záměr kurzu // 5. Téma kurzu, legenda // 6. Cíle // 7. Tvorba scénáře // 8. Kritéria kvality
autorských kurzů PŠL // 9. Zdroje informací // O // 132-175 // Programové prostředky // 1. Úvodní slovo // 2. Motivace // 3. Členění programových prostředků // 4. Cílová ní hry // 5. Reflexe // 6. Zdroje informací // 0 // 176-211 // Hra // 1. Úvodem několik slov o hře,sázce // a dobrodružství // 2. Pár praktických postřehů o tom, jak učinit hru zajímavější // 3. Krátká kapitolka o úctě // 4. Poznámka o práci s časem // 5. Zdroje informací // ? // 212-255 // Praktická dramaturgie // 1. Úvodní slovo // 2. Co je to být prázdninovkovým dramaturgem na kurzu? // 3. Co vše může ovlivnit autorský kurz? // 3.1. Účastníci // 3.2. Místo a středisko // 3.3. Termín kurzu, roční období, počasí // 3.4. Tým kurzu // 3.5. Čas, časový harmonogram, práce s časem // 3.6. Technika a materiál // 3.7. Bezpečnost // 3.8. Mimořádné okolnosti a události // 3.9. Vlastní programové prostředky // 4. Práce s dramaturgickými principy // 5. Způsoby sledování vývoje kurzu // 6. Co se stalo, když... // 7. Zlatá pravidla ze života a naše doporučení // 7.1. Hledání ideálni dramaturgie // 7.2. Závěr patří mistrům // 8. Zdroje informací // ? // 256-293 Vedení týmu // 1. Úvodní slovo // 2. Jak lze charakterizovat tým // 3. Rozdíly mezi skupinou a týmem // 4. Šest znaků úspěšných týmů // 5. Vývoj týmu -skupinová dynamika // 6. Role v týmu // 7. Kompetentní vedení // 8. Jak budovat dobrý tým // 9.
Zdroje informací // 294-329 // Řízení rizika // 1. Úvodní slovo // 2. Jak řízení rizika zapadá do IK? // 3. Schopnost zvládat riziko je klíčová životní kompetence // 4. Řízení rizika (risk management) // 5. Primárním smyslem řízení rizika je průšvihům předcházet // 6. Když už se něco stane // 7. Kultura sdílené chyby // 8. Pastí, pasti, pastičky // 9. Závěrem // 10. Zdroje informací // O // 330-363 // ZDrSEM // 1. Úvodní slovo // 1.1. Zdravotník na kurzu // 1.2. Historické okénko // 2. Tři kroky // 2.1. První krok: Rozhlédni se! // 2.2. Druhý krok: Reaguj! // 2.3. Třetí krok: Rozmýšlej! // 3. Úrazy a zevní stavy // 4. Vnitřní stavy // 5. Běžné problémy, které musí zdravotník řešit // 6. Lékárna // 6.1. Léky // 6.2. Obsah lékárny // 6.2.1. Středisková lékárna: // 6.2.2. Pohotovostní lékárnička // 7. Zdravotník // 7.1. Role zdravotníka na kurzu // 7.2. Činnost zdravotníka na kurzu // 7.3. Pravidla PŠL pro kurzy // 8. Zdroje informací // 364-391 Zimní putování a táboření // 1. Úvodní slovo // 2. Proč zimní putování? (aneb 0 výchovném potenciálu) // 3. Jak naplánovat zimní putování? // 3.1. Časový rozvrh dne // 3.2. Pochod - metodika // 3.3. Bezpečnostní krytí // 4. Táboření // 4.1. Výběr místa // 4.2. Vaření a spaní // 4.3. Večerní oheň // 5. Večerní program // 6. Jak účastníky připravit? // 7. Hodnocení dovednosti // 8. Zdroje informací // ? // 392-400
O autorech // Jak vznikala tato kniha
(OCoLC)965747913
cnb002833495

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC